Lovemelikeyoudo Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 skulle bytte en ull-genser, ikke kjøpt på samme butikk som jeg ville bytte den på , men SAMME kjede. Ville ha genseren i en str større. De hadde denne type genser inne, men IKKE i samme farge og dermed fikk vi ikke bytte i en tilsvarende genser med et annet mønster! Jeg synes dette var dårlig kundeservice!! nå må vi reise i bil i 20 min for å høre med en annen butikk
Skravlemamman Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Forstår egentlig butikken godt jeg, og synes ikke dette var dårlig kundeservice. Så lenge de ikke har en identisk genser i butikken, kan du nok ikke forvente at de tar den imot. Men det er min mening:-)
Lovemelikeyoudo Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 ja sikkert mange meninger. Ble bare veldig skuffa når det hang hele veggen full av slike gensre, eneste forskjell var mønsteret..
Skravlemamman Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 men det at mønsteret er forskjellig er jo en stooooooor forskjell vil nå jeg si.....
Kamomille Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Nei, dette er ikke dårlig kundeservice. Du kan ikke forvente å få byttet varen, når det for det første ikke var samme butikke som varen var kjøpt i og for det andre de ikke hadde varen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Dårlig kundeservice. Har også opplevd lignende og synes det er utrolig at ikke de som driver er mer oppegående. Fikk en julegave til frøkna for 2 år siden. Kjøpt hos Benetton i Trondheim og der ga de beskjed til hun som kjøpte den at det ikke var noe problem å bytte i en annen by. Det gikk tydeligvis ikke. De hadde inne alle farger unntatt den vi hadde fått i gave og dermed ville ikke hun som har franchisen her i byen bytte den inn. Og samtidig mistet hun en god kunde. Handlet for tusenvis av kroner der tidligere. Sa samtidig ifra til venner og familie at der var det dårlig service og vet at flere da sluttet å handle der.
PopUp Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Ikke dårlig synes jeg... Og ta en telefon da vel?! Istedenfor å kjøre 20 min (som jeg ikke synes er spesielt mye, hehe). Ikke moro for dem å ha en genser med det motivet hengende... Og det med boikott om noen over her skriver, synes jeg er så teit, så teit! Jobbet i butikk før, og noen kunder slang ut den kommentaren da ting ikke gikk dems vei "skal si det til ALLE jeg kjenner".... Kunden har ikke alltid rett ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Du leste kanskje ikke alt jeg skrev? For hun som kjøpte genseren i gave spurte spesielt om byttemuligheten da vi bor på hver vår kant av landet. Og fikk helt klar og tydelig beskjed om at det ikke var noe problem å bytte i butikker i samme franchisekjede! Det er dårlig kundeservice! Om du liker det eller ei!
prekæs Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 I utgangspunktet har man ikke krav på noe som helst. Bytterett er ingen selvfølgelighet, bare en ekstraservice. Hele varer kjøpt over disk har man ingen krav/rett på/til å bytte i det hele tatt.
Lovemelikeyoudo Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2008 popup! selfølgelig funker det slik at en ikke vil handle i den butikken mere, jeg jobber selv i butikk. Jeg gidder ikke å handle i denne sportsbutikken mer!
Eve Dallas Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 Har selv jobbet i butikk og hadde nok også sagt nei til å ta imot en genser jeg ikke hadde maken til. Unntaket måtte ha vært at jeg hadde mulighet til å få byttet den med en annen butikk. Men dårlig service synes jeg ikke det var. Vedkommende du snakket med kan ikke stå til ansvar for hva en annen har lovet. Man har heller ingen lovfestet rett til å få byttet en vare som det ikke er noe galt med.
PopUp Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 Og du skal spre det rundt til alle du kjenner??
Lovemelikeyoudo Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. desember 2008 popup, nei det skal jeg ikke, men mener at hun kunne tatt i genseren, hu hadde jo en vegg full, og selv om det var en annerledes stripe på denne, så hadde det nok ikke vært noe problem å få solgt den men...ok. Ikke noe å gjøre med dette nå..
PopUp Skrevet 27. desember 2008 #15 Skrevet 27. desember 2008 Det er slike "ensomme" gensere man må sette på salg, og det er jo tap ;o) Men ring og hør med nærmeste butikk, så slipper du bomtur! Ha en fin lørdag )
Dibberinnen Skrevet 27. desember 2008 #16 Skrevet 27. desember 2008 Wow må dere kjøre i TJUE MINUTTER???? Det er jo bortimot krise.... Har på følelsen at du er litt bortskjemt hva bosted angår..20 minutter er jo ingenting?!?!?!! Syns heller ikke at det var dårlig kundeservice. Butikken kan jo ikke ta inn en vare de ikke har i sortimentet sitt, det er vel en selvfølge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå