Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 we`re just two lost souls swimming in a fish bowl..........year after year............. Fy flate jeg rocket i går!!! Var på middag hos venner først, så på konsert etterpå............Pink Floyd låter som var helt sinnsykt bra!!! Jeg er jo en ihuga fan av PF og kjenner at jeg blir helt svimmel av den musikken!!! Det er jo så taket løftes!!! Så jeg danset, skålte, skrålte sikkert litt også;-D Åh så moro!!! Traff masse gamle kjente, og ble kjent med nye fjes:-) Artig kveld! Og i dag blir det hjemmelaget pizza og cola...........masse cola!!! Hihihi:-)
Gummelillan Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Høres ut som et utmerket fest - og den beste måten å slappe av på etter en slik natt er funnet! Her har vi vært på fjellet i over en uke og bare kost oss og hatt late kvelder sammen med god mat, vin og masse spill og bøker. Vendte nesen hjemover i kveld, så fra i morgen starter det mer sosiale livet igjen her. Deilig å kunne gjøre begge deler ;-)
Karomamma Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Så moro!!! Høres bra ut med skikkelig mimrefest!! VI har hverken vært på byen eller stort party denne julen (det vil si, min såkalt bedre halvdel er ute en tur i kveld)... Gleder meg til å gå på fest snart, jeg!! Lurer på når det blir i grunnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå