Gå til innhold

Noen andre med Recaro young sport sete?

♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 år har slikt sete, og vi er veldig godt fornøyd med det. Men den selen til å stramme med er så hard. Skal den være det? Om vi må ha selen langt ut, slik at den selen til å stramme med blir litt liten er den så hard at det nesten er umulig å få dratt den til. Fler med samme erfaring?

Vi hørte med butikken der vi kjøpte setet, og de mener den skal være slik. De andre setene de har i butikken er ikke slik, men nå har jeg bare prøvd uten barn i de setene da, så kanskje vekten av barnet har noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på halvanne har også dette sete. Å vi har samme "problemet". Jeg vet ikke om det er bra for sikkerheten kanskje at den blir såpass stram? Siden da "sklir" den jo ikke ut om vi eventuelt kræsjer.

Skrevet

Da skal det nok sikkert være slik. Problemet mitt er at jeg ikke synes jeg får den selen som går over bryst og skuldre stram nok, spesielt om han sitter med utedressen på, for da må jeg jo ha selene litt lenger ut, og da blir det bare en liten "stubb" igjen som man skal dra i, og da får jeg ikke nok tak føler jeg. Men siden ditt sete også er slik, så er det nok riktig. Hadde hjulpet om den selen man strammer med hadde vært litt lenger da. Man kan kanskje sette på en forlenger på den, for det vil jo ikke ha noe å si på selve selen eller sikkerheten. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...