Gå til innhold

Hadde dere blitt sure for dette? Ang. festing og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 uker til termin, og har vært mye dårlig i det siste. Er sliten og føler jeg må sove ekstremt mye for å fungere normalt. Skulle egentlig ha fri hele romjulen, men i dag måtte jeg jobbe noen timer fra kl 11, og det visste vi i beg. av uken.

I går dro sambo til en kompis for å "ta et par øl". Jeg våknet klokka 5.30, og da var han ikke kommet hjem enda. Sendte mld og spurte hvor han var, da satt han fremdeles hos kompisen. Vet han kun hadde holdt ut så lenge dersom han hadde drukket mye. Han kom hjem en time senere, ca en halv time før eldste våknet. Da var han så klart i koma, og antagelig langt fra edru, så jeg sto opp. Ordnet barnevakt og dro på jobb som planlagt.

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde nok ikke fått barn med min samboer om han hadde vært så egoistisk.

hadde vært en ting hadde dere ikke hatt barn fra før. en skal jo ikke tvinge dem til å være hjemme, men når du skal på jobb å han skulle vært hjemme med barna er det jo merkelig at han tilater seg å feste på den måten..

Skrevet

Kommer jo helt an på om dette er noe han gjør en gang i uka eller en gang i året da...

Skrevet

Har ingenting å si om det er en gang i året vel!! Å gå på fest til halv seks om morgenen når din høygravide fru sover hjemme med barn for hun skal på jobb morgenen etter, og så komme dritings hjem og ikke kunne passe barna når man vet at den oppgaven venter.. det er respektløst og ufint, og ja, jeg hadde blitt sur! Selvfølgelig skal han få lov å gå ut, men dette er ansvarsfraskrivelse på høyt plan.

Skrevet

Ikke akseptabelt i det hele tatt.

hadde kjeftet han opp og ned og blitt utrolig skuffa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...