Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Far har fått bidragsgjeld 1 år tilbake i tid fordi mor påstår at samvær ikke finner sted. Ergo 0 i samværsfradrag. Er det riktig for at mor skal få mer penger? Ungen har vært her mer enn hva avtalen på 4-8 dager i mnd sier, 108 netter i 2008 (vi har skrevet opp alle dager siden dette har skjedd før også...) Da fikk'n regning på nesten 30000 som far måtte betale (da jobb a'n). Enda tror Nav bare på hva mor sier for det er det som gjelder. Far har fått beskjed om at han må fysisk bevise at ungen har vært hos han. Hvordan gjør man det har han spurt. Nei det er jo vanskelig så det må'n finne ut av sjæl... Da er det enkelt. Han har sendt inn alt av dokumentasjon som han kan med underskrifter fra naboer og kjente uten at det er gyldig. Snakk om å skulle dra penger ut av en som faktisk stiller opp. Kan tilføye at han er på trygd så han har ikke så mye ekstra å rutte med. Han synes det er feil at jeg som stemor må betale den ekstra utgiften når ungen er hos oss. Far er så skuffa over at Nav påstår at han ikke ser ungen sin når han faktisk gjør det. At mor sier sånt er'n vant til. Det er som vi sier det ekke penga det står på men når det skal gå til hu som bruker dem på seg sjæl (noe vi vet for ungen har aldri tøy). Ungen er også så stor at n sier at hu bruker alle penga på sæ sjæl så ungen kommer heller til oss. hu nekter for at ungen skal flytte til oss for da mister a penga sine.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Jeg synes synd på ungen som må holde ut med en stemor som deg !!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 NN 14:30, hvorfor syns du det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå