Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 nå har jeg hatt stort sett 5 min mellom riene siden klokken 0800 i morges. Men de gjør ikke vondt, de bare strammer masse og jeg er litt sliten i ryggen. Når bør man egentlig ta kontakt med føden da? Er det sannsynlig at det er virksomme rier, siden de ikke er smertefulle? Eller bør jeg gå utifra tiden mellom dem, og ikke graden av smerte? Har vært til registrering i dag siden jeg hadde kontrolltime i morges, og de kunne bekrefte at det er rier, men jeg fikk ingen innvendig undersøkelse. Så jeg aner ikke hvordan ståa er der.
kariuss Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Jeg hadde venta til ikveld og sett da, ellers kan du jo ringe sykehuset. Jeg hadde rier med fem minutter i mellom jeg og i maaange timer og dro inn til slutt, men ble bare sendt hjem igjen. Jeg ble satt i gang når jeg kom inn igjen (for babyn hadde høy puls)... Lykke til!!
Endelig mamma! Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Da jeg fikk jenta mi, begynte det med sånne rier som deg egentlig fra formiddagen torsdag, som økte utover kvelden. Men var ikke kjempevondt. Dro til sykehuset rundt kl 01 natt til fredag, men hadde ingen åpning og ble sendt hjem. Men i løpet av natten skjedde det MYE. Riene økte på, slimproppen gikk, og da vi dro til sykehuset kl 10 på fredag, hadde jeg 3-4 cm åpning og ble innlagt. Ble ganske overrasket, for hun kjerringa som mottok oss på natten ønsket meg velkommen tilbake om to uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå