jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har en jenta på 4 mnd som sover så dårlig på nettene. jeg ammer og har begynt med grøt en gang om dagen. på dagen går det greit, det går alt fra 2-3 timer mellom hvert måltid. men om natta våkner hun hele tida. hun sover ikke. i de siste dagene har jeg følt meg så utslitt. føler at det har gått evigheter siden jeg har fått sove noe sammenhengende. mange ganger må jeg bare gråte....fordi jeg er så sliten om natta. har dere noen tips eller råd?????
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hmm...har ingen tips eller råd egentlig, men det er mange babyer som spiser masse om natta i mange måneder. Gir du henne melk om natta når hun våkner? Du kan også prøve å gi henne grøt før du legger henne. Kanskje hun har luft i magen og det er vondt å ligge?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 ja jeg har prøvd med grøt om kvelden også....men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig. skjønner ikke noe. ja jeg ammer henne hver gang hun våkner om natta. hun har pleid å ligge i senga si før, men nå ligger hun med meg...siden jeg må amme henne så ofte om natten. kanskje hun ikke burde ligge i vår seng,.... fordi hver gang hun våkner om natta...snur hun seg mot meg og søker liksom etter puppen. ........
Anna Nym :o) Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Har barnet en far boede hos dere? Kan ikke han ta noen netter da? Ihvertfall fram til kl fem feks. Da har du ihvertfall fått noen timer sammenhengende søvn. Legg deg på ett annet rom så du sover godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå