Gå til innhold

trenger man tvillingvogn dersom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille spiren vår kommer i september i til netse år, da er snuppa mi 2 år og 2 mnd. Trenger vi tvilling vogn da eller det unødventig?Noen med erfaring?

Snuppa går jo i bhg og vil være der så ser kanskje ikke helt behove uten om når vi skal gå turer og slikt i helger ol.

Eller holder det med søsken brett( eller hva det heter) på vognen?

tar i mot slle råd og eraringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

storesøster var 2 år og 3 mnd da lillebror ble født for en mnd siden. vi ville se det an men ser nå at vi trenger tvllingvogn om jeg skal ha med begge barna alene

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt en søskenvogn ja! :) For ofte så kan de være slitne når de er ferdig i bhg! :) Og tenk så smart da om du vil gå på besøk til noen som bor noen km unna og du vil trille dit? :) Ikke bestandig man har tid på å vente på en 2-åring som skal gå heller! :)

Dessuten så er det jo ingen problemer å selge vogna etterpå da! :)

Skrevet

Det er under to år mellom mine to og jeg har ikke hatt tvillingvogn. Vurderte det sterkt, men kjøpte et ståbrett istedenfor. Veldig fornøyd med å slippe å kjøpe tvillingvogn. Kjøpte en sportsvogn som vi bruker hjemme og har "hovedvogna" i barnehagen til minsten pga sportsvogna mer hendig og ta ut og inn av bilen. Har forøvrig brukt ståbrettet veldig lite. Er vi på tur går som regel eldste jenta. Skal vi noe spes en helg, tar vi bare med vogna fra barnehagen. Handlesentere har jo babyseter i vognene som minsten kan ligge i. Dette er min erfaring og vi har ikke savnet tvillingvogn.

Skrevet

Er 2 år og 3 mnd. mellom mine. Har ikke hatt behov eller savnet søskenvogn. Sønnen min gikk som regel. Nå er lille snuppa snart 5 mnd. og for 1 mnd,. siden kjøpte vi søskenbrett til bruk på litt lengre turer og til og fra bhg om han er sliten, og det funker kjempe bra.

Går aldri på kjøpesenter med de 2 alene. Handle gjør jeg når han er i bhg.

Skrevet

takk for svar.. ble ikke så mye klokere siden det var forskjellige meninger. hihi

men kanskje greit å vente å se da om det blir nødvendig. bhg er 5 min å gå hjemme fra så tenker at det holde rmed et ståbrett bort dit. og så mye mer enn det blir det ikke jeg kommer til å gå med de begge alene tror jeg.

men tusen takk for at dere tok dere tid til å dele erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...