Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 og har bare vært syk denne måneden... Og har høyere feber enn det som er normalt oss voksene.. svetter sengen helt våt,har hatt feberhalisusjoner. Veldig mye halsbrann og hoster så jeg brekker meg. Hadde det ikke sånn som dette da jeg ble gravid med førstemann.. Noen som vet om det kan være farlig? Er litt redd for at det skal sje noe...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor tror du man her lege her?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 ja.. turen går til legevakten i dag. men må jo få lov og spørre når jeg beskymrer meg vel?!! kansje det er noen som har opplevd noe liggnene.... som har noen beroligene svar og komme med.....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Vet ikke om jeg kan gi deg så mange svar, men kan trøste deg med at jeg hadde kraftig influensa sist jeg var gravid, og det gikk bra. Det herjer jo influensa rundt i hele landet i disse tider, så er nok heller det enn tegn på graviditet. Ligger selv i influensa. Ta deg en tur til legevakten du. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Det er selvfølgelig ikke farlig å være forkjølet mens en går gravid. My God! Det er helt ufattelig hva enkelte ikke vet........
-MtG- Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Anonym 12:18 Helt utrolig at du ikke vet at det er forskjell på en vanlig forkjølelse og f.eks. influensa:) HI sier hun har hatt unormalt høy feber og feberhalusinasjoner. Veldig høy feber er ikke bra for de små i magen, ihvertfall ikke over tid, så det er viktig å ta febernedsettende. Men HI, kom deg til legen en tur du. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå