Gå til innhold

Da er snart alle lynet juleselskapene overstått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Bare to igjen). Det jeg lurer på er hva i alle dager gjør dere med 2 åringer som har VELDIG bestemte meninger? Min gutt kler seg bare i Lynet klær! Får han ikke på seg det tar han alt av seg å går naken... Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er mamma og bestemt og bestemmer at han skal ha andre ting?? det er faktisk en mor sin jobb....har aldri vært sånne problemer med mine barn..men de er vant til at mamma og pappa er sjef!

Skrevet

La han gå i Lynetklær :o) Er vel ikke så farlig om han ikke er pyntet? Evt. gjøre et kompromiss....la han ha på Lynetgenser, og så bestemmer du hvilken bukse....

Skrevet

Ja, da har du vært heldig med dine barn på den måten for som sakt, han tar de heller bare av seg å går naken! Vi foreldrene bestemmer i dette huset, men det finnes viktigere kamper enn å sloss med han om klær! Jeg tenkte kanskje det bare var noen som hadde noen lure tips på hvordan "lure" han på andre tanke jeg.

Skrevet

Ja jula har vi feiret med Lynet :) Ikke en gang på julaften kunne 10 ville hester få på han annet! Og det er jo greit nok det, men det halve året som kommer nå består av konfirmasjoner og jubileer i fleng.... Og da håper jeg inderlig han kan ha på seg noe annet altså! :)

Skrevet

Inngå kompromisser, si han kan ha på body/truse/sokker/genser med Lynet, og så skal dere voksne bestemme resten av antrekket.

Tuppa her er snart 3, og her skal det heeeelst være Hello Kitty på alt. Det er fullstendig uaktuelt for mor, så her får hun bestemme hvilken truse og hvilke sokker hun skla ha på, så bestemmer jeg resten. Vi unngår konflikter, og hun får følelsen av at hun får være med og bestemme litt!

Skrevet

Jeg blir oppgitt over å høre at en 2 åring er sjefen i huset. Hvis du ikke liker at han går med disse klærne må du sette foten ned. Det er DU som er den voksne og skal ta avgjørelsene.

Jeg hadde hevet øyenbrynet hvis du dukket opp i dåp/konfirmasjon med lynet/spidermanklær. Litt respektløst.

Skrevet

Ikke fatter jeg å begriper hvordan du kan påstå at 2 åringen er sjefen i huset kun på bakgrunn av et enkelt spørsmål om klær! Mye mulig du har sluppet lettvindt unna med dine unger, men med min gutt er det mange kamper en må ta og dette med klær var noe nytt som oppsto nå i jula. Ikke har vi tenkt til å møte i kirken i lynet klær heller! Jammen skal man passe seg for å stille spørsmål her inne! Jeg innrømmer umiddelbart å ikke være en perfekt mor som kan alt, derfor spør jeg andre som kanskje har vært i samme problemstilling før. En annen gang trenger du ikke svare!

Skrevet

Hehe:) Har en liten KIttyjente her, og må si jeg kjenner meg igjen:)

Tips til kler er på hm, dær har di ganske fin svart sjorte m lynettrykk på ryggen. Og tror di har dongribukse med lynet og:)

Men uansett, så er han bare to år, så han er nok fin uansett ka han har på. Finere med en blid gutt i lynetklær, enn en krakilsk unge med dress:)

Skrevet

Enig med du! Blide barn er en bra ting.... :)

Kjenner til problemstilling ja. Det er definitivt viktigere kamper å kjempe... i allefall for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...