Gjest Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Her jeg bor er det hvertfall frønne søppelsekker som settes ved siden av den vanlige søppelboksen, men hvor får jeg kjøpt dette? Jeg finner ikke info noen plasser? er det på vanlig butikk? Jeg får jo ikke tak i søppelbilen nå liksom.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Her i byen har kommunen lagt ut disse sekkene for salg hos noen bensinstasjoner i tillegg til rådhuset. De koster kr 26,- pr sekk. Vet ikke hvordan det er i din by, men har ikke kommunen noen nettsider du kan søke på? Kanskje du finner svaret der?
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Det er hos kommunen ja... du kan sette ut vanlig sekker, men det er ikke sikkert de tar det med seg. Har noe med plassen å gjøre, osv. Har du derimot en "kommunesekk", så har du betalt for den, og da må de ta den med seg..
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg finner ingenting der, selv ikke søkeverktøyet fungerer. "grønne søppelsekker" eller "ekstra søppelsekker" eller bare "søppelsekker" fungerer ikke å søke etter. Heter det noe annet?
lego Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Vi kjøpte på bensinstasjon. Må nok være merket med kommune navn/symbol for at de skal ta den med seg. kanskje det står noe på hjemmesiden til kommunen din?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Hva heter den delen av kommunen som står for renovasjonen? Her heter det teknisk drift og eventuelt ekstrasekk. Kommunene her i landet har som regel helt elendige nettsider. Her er det egentlig også et under hvis du finner noe som helst. Lykke til!
lego Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Det var dårlig.... Har sikkert stått noe i lokalavisa ang søppelhenting og ekstra poser, kanskje du kan søke der? Evnt bare høre i nærmeste bensinstasjon om de vet noe...
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har funnet ut at de selger på obs Takk for innspill, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå