Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hjelp, syns det er veldig kort tid siden jeg kom inn her i uke 13 jeg og nå har jeg 7 små dager igjen her inne før det bærer over i 3. trim som er enda kortere enn 2.trim ( men endel tyngre) Sist så gikk jo tiden i sirup og nå bare raser ukene avgårde!! ) Kjenner jeg begynner å bli veldig spent på å få møte snuppa i magen ja
LilleSolaMi<3 Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 jeg og hopper til 3 tri om noen dager=) de første ukene gikk jo sååå sakte,dagene gikk ikke fremover i det hele tatt! men siden uke 16 ca så syns jeg tiden bare har flydd av gårde=) nå ser jeg lys i enden av tunnellen=)) hehe.. skal bli godt å se prinsessa mi!! ei veninde av meg fødte i dag tidlig kl 7,og jeg er sååå sjalu!! men kan kose meg med jenta hennes frem til min kommer!
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Hei:o) Jeg og er i uke 28:) Ser egentlig frem til å komme over i 3.trim:) Men jobber enda fult og har bekkenløsning,så føler jeg har "lov" til å ta det mer med ro når jeg kan kalle meg høy gravid:) Alt er så mye roligere i januar grunnet yrket mitt:) Vet ikke hvem som er i magen min,men nok en aktiv liten krabat er det:) Gleder meg til å hilse på h*n og se hvordan storesøsteren tar det:) Lykke til videre:o)
LineBA Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har også bare noen dager igjen av uke 28. Gar med en aktiv turne-gutt i magen og full bekkenløsning, så jeg går ned til 60% jobb nå på nyåret. Blir ikke helt enig med meg selv om jeg synes tida går fort eller sakte - det gikk fort pga jobb og storebror på 7 før bekkenløsninga traff, men nå i sofaen går det ganske sakte... Skulle virkelig ønske jeg kunne klare å være like aktvi som forrige gang - da holdt jeg på med hovedfaget mitt til to uker før fødselen og hadde det kjempe-flott! Nå "krangler" jeg med legen min ved kontrollene for å få lov til å være i litt jobb fortsatt. Snakk om forskjeller! Har heldigvis en jobb der jeg kan sitte mest, og innmari snille kolleger som henter og ordner ting for meg. Også har jeg blitt en kløpper til å effektivisere de gangene jeg må ut av kontoret for å gå - innom begge skriverne, hente tekoppen og slå av en prat i samme runden - før jeg kan slippe bekkenet ned på min glimrende Capisco-stol igjen. Tenk om alle hadde en like forståelsesfull og ok arbeidsgiver som meg! Det er mitt ultimate nyttårsønske til alle der ute som sliter med vanskelige sjefer og møter null eller liten forståelse! Sees i 3- trim:-)
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Ja merker godt selv at jeg har en liten gutt som ble 2 år nå i desember fra før. Har heldigvis verdens beste mann hjemme som gjør ALT og da mener jeg alt... Jeg er helt lamma av bekkenløsning selv og klarer ikke løfte sønnen min inn / ut av bil eller kle på han skikkelig, merker han savner mamman sin ja, så jeg passer på å være "med å se på" når pappa bader og steller og tuller og tøyser det jeg kan med han da. Bekkenløsning er ILLE. Brukte krykker når jeg gikk med guttungen, denne gang kom den for fullt i uke 18. Trasige greier, men det er jo verdt det og en liten pris å betale i det lange løp Blir spennende å komme over i det siste trimesteret syns jeg, samtidig som det stadig nærmer seg fødsel )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå