Gå til innhold

Var på kino og så Max Manus i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si det som en venninne pleier; OY VEY!

De siste dagene har babyen vært veldig rolig i timesvis hver dag. Dette gjør meg nervøs, og jeg har mange ganger vært på nippet til å hive meg i taxi for å komme til føden og sjekke at alt er ok. Hvorfor jeg ikke har gjort det, vet jeg ikke.. men det har alltid endt med at jeg har kjent nok liv til at nervene roer seg.

Så var jeg på kino i går kveld. SHEESH! Tror det var for mye bråk for den lille. Eller så syns hun filmen var veldig spennende. Det var iallefall ikke problem med å kjenne noe da. Og jeg spiste nesten en hel bøtte popcorn og drakk brus. Stakkars mannen min som har lagt ved siden av sin gravide popcornspisende kone i natt!!!!!!!!!!! Man får litt problemer med luft i magen da, nemlig... Ikke rart han stormet ut i all hast i morges da han gikk på jobb.

Men filmen var spennende og god, og jeg har kjent at det er liv i leiren. Nå håper jeg at enten nervene roer seg, fødselen kommer snart så jeg kan SE henne og følge med selv, eller at jeg fortsetter å kjenne liv ofte nok til at alt føles ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...