Gå til innhold

Hva anbefaler dere, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi er i planleggingsfasen av en graviditet. Vi er begge ganske klare. Mannen har en god jobb med god lønn. Jeg er nettopp ferdig student og innehar foreløpig et vikariat som trolig blir fast jobb etterhvert.. Vis man tar utgangspunkt i at alt er klart økonomisk sett og egentlig generelt sett, hvis man kunne styre absolutt alt selv...blitt gravid over natta... når ville dere jenter ha anbefalt å bli gravide? Noen årstid å foretrekke eks.? Vi er begge 25 år og vært sammen i maaange år. Han er bare verdens beste! Gleder meg så til å gi min kjære en liten sønn eller datter. Jeg har funnet min prins og nå vil vi snart starte vår egen lille familie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som om dere har mest lyst til å prøve nå jeg.

Vet du evt. når dette vikariatet kan bli fast stilling? Dersom det ikke er lenge til ville jeg nok ventet til etter det, ellers, kjør på og lykke til ;-)

Skrevet

Reint strategisk ville jeg også kanskje ventet til du har fått den faste stillingen, med mindre vi snakker om flere års venting.

Men dersom dere begge er klare og ønsker barn - hvorfor vente? Ting har det med å ordne seg for snille barn. :)

Skrevet

Jeg hadde kun vikariat når jeg ble gravid,og det fikk sjefen min til å stresse med å gi meg fast jobb så han visste at jeg kom tilbake:) De har uansett ikke lov til å gå forbi deg i en anseettelsesprosess pga at du er gravid...

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt i gang med prøvingen nå jeg, det er ingen garanti for at dere blir gravide det første året uansett...

Ønsker deg lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...