hettemor Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Hei, er i uke 26, og har merket i det siste att eg har veldig smerter i ribbeina rett under der bh'n er. Det verker uansett om eg har bh på eller ikkje, lurte på om dette er noe å bekymre seg over? Eller om dette e bare ''barne'' som ''dytter'' ting oppover og at det vert litt sonn ''smerter'' av den grunn?.. Det kommer somregel alltid når eg sitter, uansett ka stiling.. ellers merker eg lide til det om eg står.. forstår det ikkje.. noen som plages av det same?..
godiva med 3 gull Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Jeg hadde det sånn på slutten av mitt første svangerskap. Grunnen da var hvertfall at babyen tok MYE plass. Så kan nok bare være det. Men spør JM om du bekymrer deg.
Fru Hansen med frøet Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har også veldig smerter under ribbeina, men bare på høyre side. Har hatt dette siden uke 18, men de siste tre ukene har det vært helt grusomt. I følge legen min er det en nerve som ligger i klem fordi alt blir dyttet oppover. Men i motsetning til deg får jeg vondt med en gang jeg står eller går, og kan ikke gjøre annet enn å ligge! Er også i uke 26.
Zinnia Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg er 24+5 og har slitt i noen uker nå med vondt i høyre sida/ribbeina. Særlig hvis jeg sitter eller har sittet mye ja. Hjelper å ligge på ryggen, stå eller bevege meg.. Vet ikke helt hva det er men regner med at det er pga ting utvides og forandres inni der.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Hadde det sånn de siste ukene med førstemann, med andremann begynte det mye tidligere, kjentes ut som jeg hadde "gnagsår" på ribbeinet. Veldig ubehagelig, spesielt når jeg kjørte bil. Æsj, hadde glemt det der, håper ike det kommer så mye denne gangen... Det er ihvertfall ikke farlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå