Gå til innhold

Er det mulig?? Trenger virkelig svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter...

Jeg var ferdig med mensen en torsdag, hadde sex fredag kveld og lørdag morgen, er det mulig å bli gravid da?

Vet ikke sikkert om jeg er det, men mensen er en uke forsinket så jeg begynner virkelig å mistenke at noe er på gang! Har vært forsiktig lenge og trodde jeg var "sikker" med ubeskyttet sex på den tiden!

Please svar meg, jeg blir GAL av uvissheten!

Klem fra forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test vel! Apoteket er åpent i morgen!

Når det er sagt, så ble jeg gravid på en såkalt "trygg" dag...

Skrevet

Det skal jeg selvfølgelig gjøre - har vært fortvilende å ikke kunne ta en nå som jeg tankene har kvernet sånn...

Vet at mange blir gravid på "trygge" dager - men likevel, så liksom ikke for meg at man kunne ha eggløsning så kjapt etter ferdig mens?

Skrevet

Sæden kan overleve ganske lenge inni deg, så du trenger ikke nødvendigvis treffe på den dagen du har eggløsning.

Tro meg, å stole på å "hoppe av i svingen" på en "trygg" dag... Funker definitivt IKKE. ;) (ikke at det gjorde oss noe da, vi ble bare glad)

Skrevet

denne metoden har funka helt fint for oss, ha, ha, har ikke brukt noe siden jula i fjor.. men så er jo jeg gravid nå da!!! ha, ha, ha,ha... vi prøvde faktisk å bli det denne mnd!

Men man skal ha stødige sykluser for å bruke "trygge" dager syklusen forandrer seg jo også... så en sikker metode er det ikke!!!!!!

men sansynligheten for at du er gravid er ikke høy, men etter sex uten prev er den jo alltid der!

Skrevet

Jeg ble gravid med min første 1-2 dager etter avsluttet mens. Jeg vet det helt sikkert fordi barnefaren var på besøk hos meg, og reiste hjem 2 dager etter mens, og jeg traff han ikke igjen før en måned etterpå, og da var jeg gravid! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...