Gå til innhold

Jeg har født!!!!

Mahari81 og den lille Bie <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min skjønne lille jente kom til verden 2.juledag kl 03.54 om natta, etter en ganske langvarig åpningsfase. De første riene startet på dagen julaften, dro en tur til sykhuset etter julemiddag, gaveåpning og litt forsøk på søvn. Hadde da 2 cm åpning. Ble liggende på sykehuset noen timer, men dro hjem i 11 tia på 1. juledag....riene ble sterkere og sterkere hjemme, så dro tilbake på føden i 8 tia på kvelden. Da hadde jeg 6-7 cm åpning, så det var bare å legge seg inn på ei fødestue. De siste cm var laaange og vonde synes jeg....hadde bare lystgass som smertelindring + akupunktur.....i 3 tia hadde vannet ikke gått enda, og jordmor bestemte seg for å ta det, for jeg begynte å bli ganske sliten. Pressriene kom for fullt med en gang etter vannet ble tatt, og jenta var ute kanskje 20 min etter...fikk bare et par overfladiske rifter. Synes fødselen gikk helt greit, og nå koser den lille familie på 3 seg på pasienthotellet. Snuppa er verdens snilleste og søteste og tar pupp som bare det!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta ! :))))

Skrevet

Gratulerer med med vel overstått fødsel, og med den lille prinsessa di:)Fortsatt god jul og godt nytt år!

Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye =) Kos deg med den flotte jenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...