Gå til innhold

Min nyhet er:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også gravid. 4 måneder og 3 uker på vei. Liten kul, men kan forveksles med pløsete mage :)) Bare mannen min, jeg og legen som vet noe. Det har gått galt så mange ganger før, at vi ikke tør slippe det helt løs. Men så langt som dette har det aldri gått.

I motsetning til de foregående svangerskapene, som alle har gått galt, har jeg denne gangen vært i veldig fin form. Litt trett, men ikke kvalm og alt bare bra. Vi skal på ultralyd over nyttår, så får vi bar håpe det går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig nyhet da:) Gratulerer så masse. Krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen!! Blir spennende med ultralyd:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! =)

Håper alt går bra! Lykke til! =)

Skrevet

Åhh så koselig. Gratulerer. Da blir det et vårbarn på dere. Er vel ingenting som er bedre enn at formen er fin. Satse på at det holder hele veien igjennom :)

Skrevet

oiiii:D

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Fikk tårer i øynene, så glad er jeg på deres vegner....:))))

Dette vil nok gå bra:)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye, ble kjempeglad på dine vegne nå. Krysser fingre for at spiren klorer seg fast og blir så lenge som den må i din lille hybel. Hvor mange uker er du på vei?

Klem

Skrevet

Wow,gratulerer saa masse !!!

Det var en skikkelig knallgod nyhet da !

Lykke til videre !!!

Skrevet

Gratulerer:-) Nå ble jeg våt i øynene for første gang inne på bam....

Dette var kjempe koselig. Jeg ønsker dere alt vel og jeg håper inderlig at dette går bra og det gjør det:-)

Stor klem:-)

Skrevet

Så kjempe topp nyhet!!! Gratulerer..

Skrevet

Ååååå, det var virkelig en gledelig nyhet :) Håper virkelig at denne spiren klorer seg godt fast inne i sin lune hule, til den er godt rede til å møte den store verden! Kjempeglad på deres vegne :)

Mange klemmer til dere!

Skrevet

Aha, nå vet jeg hva du drev med mens du var sykemeldt, hehe!

Gratulerer så mye, ekstra gøy når jeg kjenner litt av historien din, veldig hyggelig! Gratulerer!!

Skrevet

Så hyggelig!! Nå krysser vi fingre og tær for at dette skal gå bra:)) Mener å ha lest noe om historien her inne et sted, og da er det ekstra koselig!

Gratulerer masse:))

Skrevet

Takk skal dere ha! Fremdeles greier jeg ikke å se på det som et barn, vi omtaler det som "svangerskapet", og tar ingenting for gitt.

Jeg blir nok ingen Bimmer, dermed kommer jeg nok heller til å plage dere her inne :)))

Skrevet

Gratulerer!!

Har ikke lest om din tidligere historie, men skjønner jo at du ikke tar den for gitt, denne nye lille spiren :)

Håper du fortsetter å føle deg frisk og fin videre i svarngerskapet, skal bli koselig å følge med deg fremover :)

Skrevet

Historien min er nok som flere andre, men det er sånn at kroppen min ikke har villet bære frem et barn tidligere, men gitt seg etter alt fra 2 til nesten 4 mnd. Nå har det gått 19 uker og noen dager, sånn som termin er satt før ultralyd. Jeg har nemlig ikke noe lyst til å ta ultralyd så tidlig, da jeg er hysterisk og redd for alt mulig i tillegg til at ved ultralyd så blir alt mer virkelig og det blir liksom enda verre å miste igjen. Legene jeg har vært hos denne gangen har sagt at det er greit, og vi venter. Dermed skal jeg ikke til ultralyd før i januar.

Skal fortelle det til foreldrene våre nyttårsaften og ungene i morgen, for det går egentlig ikke an til å skjule det lenger. Jeg synes jeg har vært flink til både å holde det hemmelig, leve som normalt og være rolig. Håper det hjelper.

Våre 2 deilige fosterbarn som vi kommer til å bli supre, herlige søsken for det barnet som forhåpentligvis kommer. :)))

Takk for all omtanke og varme alle sammen. Det berører meg inn i hjerteroten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...