metaMORfose Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 noen hjemmelagede gaver? Jeg fikk en konglenisse av min datter, og en tørkerullholder av min sønn. Begge tingene hjemmelaget! Så fikk jeg hjemmelaget konfekt, en heklet løper og grytelapper. Fikk også strikkede votter og et bilde. Venninnene mine er akk så mye mer kreative enn meg )) heldigvis!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Fikk et maleri som lillmor har lagd i barnhagen, og noe juletrepynt eldstemann har lagd på skolen, ellers fikk jeg ikke strikkede sokker og votter engang som jeg alltid pleier å få. Vi ga derimot bort litt hjemmelagd, besteforeldrene fikk hvert sitt maleri på lerret lagd av lillemor(mine foreldre og samboers foreldre), og pappaen til eldstemann fikk et maleri han hadde lagd. Svigerfar sa han ønsket seg et stort maleri han kunne henge over tven, så da blir det det til bursdagen eller evt neste jul.
metaMORfose Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 Ingen flere som fikk? Det er så koselig med hjemmelaget.
NoDoubt Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Begge jentene ga oss ting de hadde lagt i barnehagen:-)
Mille** Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Joda, fikk ting som barna hadde laget + at mannen min fikk en hjemmestrikket ullgenser fra min bestemor, kjempefin! )
blond Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Vi har laget konfekt til flere av vennene våre og har bakt kjeks som vi har fylt på fine glass. Ellers har vi ikke laget noe spesielt, men barna har laget ting i barnehagen og sfo som vi foreldre har fått. Koselig, synes jeg! Hjemmelagede julegaver har ikke noe med finanskrisen å gjøre.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Fikk noe hjemmelaget av venninna mi og puddingen fikk flere flotte hjemmestrikkede klær av tanta si. Jeg fikk en fantastisk hjemmelaget veske av en i familien som jeg gleder meg til å vise venninnene mine for de kommer til å bli grønne av misunnelse hehe. Også fikk både jeg og samboer'n hjemmestrikkede vanter og løshalser. Og godt var det for nå er det nesten 10 kalde ute
ana baroma Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Min tante på 85 år hadde strikka kofte til snupps, akkurat maken til bestefars:)) Det var rørende, hun har jo massevis av barnebarn å strikke til liksom... En annen tante hadde strikket setesdalskofte og seleskjørt til henne, så hun fikk mye fint og hjemmelaga. Vi fikk ikkeno:( Liker noe det ligger litt omtanke bak - disse gavene blir tatt godt vare på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå