Gå til innhold

hvem er i uke 9 nå?(8+ et eller annet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere?

her har kvalmen slått til for fullt og har begynt å få noe som minner litt om kynnere. ikke mensmurringer men sammentrekninger nesten. ellers er formen fin, føler meg ikke gravid og skal til første kontroll 8/1-09:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,Hei..

Formen min er bra nå,er 9 uker idag. Blir kvalm viss jeg går lenge uten å spise. Og når jeg spiser blir jeg fort mett. Ellers så føler jeg meg ikke gravid... ser forandringer i kroppen,som mørke brystvorter. Og en stor forandring nå er at jeg HATER kaffe :-( Og jeg er en kaffe ELSKER .-) ellers...Venter barn nr 2. termin 3 aug.

fortsatt god jul

Skrevet

jeg er egentlig 8+0 i morra, men sniker meg med likevel....

Jeg trodde kvalmen kom for fullt her om dagen, men den ble i 2 dager å ble borte igjen.... takk ja!!!!, men jeg har liksom motsatt problem da, sulten hele tiden.. legen sier jeg må undertrykke den følelsen...............JA, KJEMPELETT......... nei gitt, så nå begynner jeg å bli greit rund...... håper denne sulten gir seg snart, allerede gått opp 5 kg!! så da må en bevege seg mer da...... ut å gå :)

ellers begynner jeg nesten å betvile min egen graviditet...... føler meg jo ikke så gravid akkurat..., men det kommer vel..

Skrevet

Hei :)

Uke 9 i morgen.

Har også noe kynnerliknende greie. Strekker veldig i sidene om jeg bøyer meg.. Større og ømme pupper. Ikke kvalm, bare litt uvel av lukter og lite mat. Sover myye og plutselig. Godt det er jul!!

Har ikke bestilt noen første kontroll ennå. Synes ikke det haster så mye..

Skrevet

Hei!

Jeg begynte på uke 9 i dag, og her har også kvalmen gjort seg gjeldende, så til de grader..... går på kvalmestillende nå, men de gjør meg til gjengjeld enda trøttere enn jeg allerede er til vanlig nå for tiden! Har også begynt å få så forferdelig mageknip - ligger ofte i fosterstilling og greier ingenting... Noen andre som har mageknip??

Gleder meg til denne perioden er over! Ikke mye kos nå for å si det sånn:-(

I tillegg må jeg jobbe full tid, og ta meg av en liten 4 åring, så dette sliter på....

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Føler med deg!!! har en 2 1/2 åring. Og fulltids jobb. Men har ferie nå:-)

er gaske trøtt,men passer på å sove minst en time om dagen.

Gleder meg ikke til å begynne på jobb:-/

Har ikke opplevd mageknip....

Har du også termin 3 aug?

lykke til:-)

Skrevet

Nei jeg har termin 10 aug. Akkurat 8 fullgåtte uker i dag, så da har jeg vel begynt på uke 9 i dag, sånn jeg har forstått det? Begynner vel på uke 10 i dag du da?

Lykke til du også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...