mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Vi har prøvd å blitt gravide i noen måneder nå. Sitter nå å tenker på hvor lenge siden jeg har hatt mensen. Husker ikke helt dato men hvertfall før 28 november. Føler liksom ikke på meg at den kommer med det første. Skal teste i mårå!!! hva tror dere??
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 hei:) så spennende.. jeg hadde sist tr den 30 nov , jeg... så i morra eller søndag er IKM for meg da.. testet tidligere m billigstrimmel... negativ:o( men men.. er jo ikke over før TR kommer da:o) men tviler.. dette er 16 pp for oss da... å hopper vel over i 17 pp:/ lykke til forresten,kan jo hende du er gravid:o)
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Takk for oppmuntrene ord wantbaby. Er litt redd for å bli skuffet. siste mann prøvde i i 1 1/2 år på. Masse lykke til krysser fingrer for deg.
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 du skrev du var prøver 1,5 år sist... fikk du no hjelpemidler? prøver på vår første her da:o) men ikke vært på særlig utredning nei... håpte jeg greide å bli gravid selv:) håper du er gravid jeg... lenge har du prøvd nå??syns du skal kjøpe deg test jeg;) klem
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 ser du skulle teste i morra:P test på morgen- urin da:o)
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 Prøvde 1 i år sist så fikk vi henvisning til spess. var ingenting galt med meg eller min samboer. Gikk ned mye i vekt på 1/2 år så klaffet det. Denne gangen har vi prøvd i 3 måneder. ;-) yes må i butikken i mårå i kjøpe cb
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 skal begynne å trene etter nyttår - kanskje d hjelper , hehe var hos gyn i okt - så bra ut , men skal til spesialist på nyåret tror jeg,om ingenting skjer... sist sa han at jeg kanskje fikk prøve pergo om d ikke er no galt m samboer.. så bra du ble gravid sist,du skal se at spiren allerede sitter hos deg
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2008 Masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå