Gå til innhold

forbanna nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå gravid i uke 6 med mitt 4 barn,er selv født med ryggmargsbrokk og kan ikke jobbe i full stilling,men kan heller ikke gå på attføring elelr rehab.penger.har ikke jobb og kan ike søke hvilken som helst jobb pga helsa mi,men nav mener jeg ser frisk ut.jeg trenger å arbeide inn 6 mnd for å få fødselspenger.jeg vet om mange som får uføre for mindre ting men jeg får ikke noe støtte av nav.hvis jeg søker jobb i butikk så spør de om alt og jeg svarer ærlig,men da får ejg aldri noe jobb,(kan jo ikke lyge)

jeg føler meg ubrukelig,men jeg har selv valgt at jeg vil ha mange barn fordi jeg er glad i de,men trenger penger,vet ikke hva jeg skal jobbe med.håper noen kan svare meg,blir så frustrert og langt nede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er, og skal ikke være lett å få innvilget uførepensjon. Det er et fastgitt løp, og da MÅ man godta attføringsløpet. Det skal jo brukes for å avklare om du er i stand til å jobbe eller ikke. Hva med å søke om attføring i form av utdannelse? Da kan du utdanne deg til et yrke du kan stå i.

Skrevet

ja men hvem dekker det økonomiske mens jeg er under utdanning og får jeg permisjonspenger hvis jeg er under utdanning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...