Gå til innhold

Har alle et godt forhold til sine foreldre og søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hvorfor ikke?

Jeg har ikke noe godt forhold til min mor eller søster og pga dette så forsvinner stadig det gode forholdet til min far i det fjerne også. Nå ønsker jeg bare at de skal flytte som de har annonsert i flere år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sånn kjempevenn med pappa og lillesøsteren min, men mamma er ei kjempegod venninne av meg.

Skrevet

Jeg er bare venn med lillesøstra mi. Alle de andre er helt forferdelige. De sårer meg ved alle anledninger de kan få, og jeg har sagt til meg selv at nok er nok. Jeg har også sagt klar beskjed til de at de må oppføre seg når vi er sammen, men de sier at de ikke klarer å forandre den de er. Dermed blir det som det blir, og jeg får skylda for at vi ikke kommer overens. Skikkelig tragisk alt sammen!

Skrevet

I mitt tilfelle så klarer jeg ikke å si i fra, vil ikke såre noen. Selv om det sårer meg veldig. Får dårlig samvittighet for hver minste ting.

Men vet at en dag sprekker det. Skulle ønske jeg var tøff nok til å være ærlig selv om sannheten kan gjøre vondt. Håper jeg blir tøff en dag.

HI

Skrevet

nei: min søster og mor er fryktelig selvopptatte!!! Det gjør det svært vanskelig å få ett godt forhold.

min søster har fortsatt ikke sett minstemann på to år!!! ikke fordi hun bor langt unna, eller ikke har vært invitert....men hun er så sliten....eller det passer ikke fordi det kommer film på tv eller en annen ganske idiotisk unnskyldning.... selv i dåpen hans kunne hun ikke!!

(hun bor 20 min kjøring unna.... så det burde hun få til...

min mor...vel er seg selv lik.... jeg er gravid med nr 4, bekkenløsning og leddgikt...igår på juleselskap hadde jeg med barna alene til henne i selskap. (pappaen til barna var på jobb) og da spurte hun jaggu om ikke jeg bare kunne servere hele hennes selskap på 17 personer...hun satt så langt unna!!! Så ble hun sur da jeg nevnte for henne at jeg hadde nok med mine barn, samt vanskelig for å bevege meg...hun er jo tross alt sprek som bare det!! Gikk 2mil på ski juleaften morgen...for det er så deilig å bevege seg litt....

vel vel kunne fortsatt i det uendelige.... som hun selv sier så er jeg "ste-"hennes mens min søster er "gullungen"

Heldigvis har jeg meget godt forhold til min andre søster og min pappa...

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til mine foreldre og min yngre bror.

Det er sjelden feider, men fire sterke personligheter kommer tidvis i diskusjoner.

De stiller alltid opp for meg - hjelper til dersom jeg trenger hjelp til noe. Jeg trodde dette var slik for de fleste. Trist å se at det ikke er det.

Forstår at jeg er heldig som har en så fin familie.

Skrevet

Pappa syns ikke at jeg er god nok til noe, derfor sliter jeg med å akseptere ham som far. Han har alltid lagt et umenneskelig press på meg for at jeg skal være perfekt, gjøre alt rett, få den utdannelsen han mener er rett osv. Men slik ble det ikke, jeg er altså et undermenneske i følge ham, fordi jeg ble ung mor og bare førskolelærer. Jeg pleier ikke å besøke mamma så ofte fordi han alltid må fortelle meg at han ikke liker måten jeg lever på (han trodde jeg var et geni siden jeg leste da jeg var 3 år, men det viste seg at jeg var helt vanlig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...