Gjest Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 .. kan dette være tegn på at noe er på gang snart, eller er det rett og slett helt normalt?hehe Var på kino ikveld, og under filmen tror jeg jeg hadde kynner hvert tiende minutt, helt sykt. De gjør ikke vondt ellernoe, men jeg må puste meg gjennom de, hehe;) Nesten så jeg innbiller meg at det er rier jo Jeg tror ikke det er noe på gang, lurer egentlig bare på om det er normalt med kynnere så mye i løpet av en dag? Håper lillejenta holder seg inne til godt over nyttår jeg da!
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg kan ikke helt svare på spørsmålet ditt, men hos meg har kynnerne tatt seg opp litt i de siste to ukene. Tidligere hadde jeg nesten ingenting, men nå er det jevnt i løpet av dagen. De varer også ganske lenge. Tror ikke det er annet enn livmorens trening til fødselen å gjøre. Jeg er også i min 34 uke.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har vært veldig plaget med kynnere fra jeg var 28 uker på vei. Og de er slik at jeg må puste meg igjennom dem. Fikk beskjed om at det var prematur kynnere, og skulle ta ting litt med ro! Nå er de verre en noen gang, klarer ikke å gå oppreist når de nå kommer!! Pluss skikkelige menssmerter....:)Hva man ikke går igjennom for disse små nurkene våre:) Men om du har rier eller kynnere, er vanskelig å vite! Men i boka står det at kynnere skal gå over hvis en legger seg ned, og rier gjør vondt. Men det er jo så forskjellig fra jente til jente! Kynnnere er både vanlig og bra!De forbereder kroppen på fødselen:) Masse lykke til og fortsatt god jul,og godt nytt år!
Hakkamella Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har det slik som deg i dag. Var på kino i går, tror det var litt for mye bråk for babyen. Var sammen med mannen min i går kveld, spist STERK suppe i dag og har massevis av kynnere som strammer noe himla mye. Kjenner murring i korsryggen og greier. Er nok litt på hugget, for jeg er så spent på når og hvor fødselen starter. Er bare i uke 35 selv. Bare hun er frisk og hel og alt er bra så kan hun komme når som helst for min del. Jeg selv er bare lei!
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Har sterke kynnere idag også gitt, hehe Prøvde nå nettopp å legge meg ned på sofaen når jeg kjente en, men det hjalp ikke, den var like sterk fordiom. Og magen var spiss som en amerikansk fotball Helt merkelig å kjenne hvor hard magen blir når en har kynnere, og merkelig at ho ikke beveger noe på seg når det står på som verst, føler jo bare det er en ball som ligger inni der jo.. Men, satser på det er helt normalt, og at hun ikke kommer enda. Litt tidlig å komme i uke 34 syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå