FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Her søkte jeg rundt på nettet etter all slags informasjon om graviditet og svangerskap, siden jeg plutselig var gravid. Så kom jeg tilfeldigvis over denne siden.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg var 19 år, gravid, livredd og googla som en gal etter informasjon om graviditet o.l, og da dukket bim opp:) Når jeg var gravid og hørte til på bim så snikleste jeg litt her inne:) Leste jo så mye om hvor ukoselig og skummelt det var på dib i motsettning til bim, men kan ikke skjønne det nå?
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2008 Ja, bim ja, der begynte jeg også forresten Ukoselig og skummelt? Hehe, nei, ikke jeg heller... Men husker jeg syns det var koseligere på bim da. Sikkert fordi jeg satt mye mer på dataen den gangen og ble kjent med "alle sammen" der inne. Har ikke like mye tid nå som da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 jeg fikk tips fra en "venninde" om bim når jeg ble gravid. men fant ut at gravide damer er gale, så da trasket jeg inn hit med en gang. så fikk heller dere holde ut med en gal dame, en at jeg måtte holde ut med 1000 gale damer... hehe
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Det husker jeg ikke. ramlet over det tror jeg
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Mamma tvingte meg inn på BiM da jeg kom hjem fra jobb den dagen jeg fant ut jeg var gravid. Pliktoppfyllende som jeg er stakk jeg innom og ble hekta, overførte megselv til DiB da jeg fødte:)
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Tilfeldig,,,søkte på kvasir og snubla over bim-sida da jeg var gravid med nr 2....
Alba44 Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Googlet svangerskapets uker da jeg gikk gravid 1.gang og havnet innpå bim. Registrerte meg etter kort tid der. Mistet, og var aktiv på bim i neste prøveperiode og neste svangerskap. Da jeg ble mamma sommeren 2007, så hoppet jeg over hit =)
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 Var på snart gravid siden, hørte om bim i media tror jeg og var der i mange år, på skarvlesiden der hørte jeg om dib og gikk naturlig over hit da jeg slet med amming...
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. desember 2008 #12 Skrevet 27. desember 2008 Venninda mi fleipa om at ei annen venninde måtte gå inn på "barnimagen.no" når hun ble gravid (ble gravid ung, og vi syntes dette var litt "skummelt") Så når det var min tur, testa jeg ut barnimagen.no, og da dukka jo bim opp
Slalotte Skrevet 27. desember 2008 #13 Skrevet 27. desember 2008 Søkte inne på google etter informasjon om fosteret og diverse.. Så kom jeg inn på bim.. Og kom hit på dib etter jeg fødte
Gjest Sauen - preggers Skrevet 27. desember 2008 #14 Skrevet 27. desember 2008 Søkte etter info, og så dukket bim opp. hoppet over her når jeg fødte.
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #15 Skrevet 27. desember 2008 Fant en link til bim da jeg søkte på nettet første gang jeg var gravid. Flyttet inn her da eldstemann var født, og brukte ikke bim da jeg var gravid med nr 2.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. desember 2008 #16 Skrevet 27. desember 2008 Hadde fått positiv test og måtte finne ut termin, googlet litt og havnet på BiM. Fikk kjempegod kontakt med de med termin samme mnd som meg, så da ble det naturlig å hoppe over hit da svangerskapet var over. Brukte knapt skravlesiden de første mndene for det var så skummelt, men nå vet jeg ikke helt hva slags restriksjoner jeg hadde. Blitt litt mindre skummelt uten anonymknapp og sånn riktignok da )
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 27. desember 2008 #17 Skrevet 27. desember 2008 Ble tipset om BIM av en venninne, og flyttet inn hit etter jeg fødte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå