metaMORfose Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Vi kom vel igjennom julen og koste oss med venner og familie. Ribba fikk sprø svor, vi rakk kirke og noen kakeslag. Alle fikk gaver og det ble juletre og julepynt, jeg skjønner ikke hva jeg stresset for?! Håper alle koser seg i romjulen, og finner de indre verdier og kommer ned til roten av hva livet egentlig handler om. Klem fra
NoDoubt Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Takk i like måte:-) Vi har hatt en del sykdom i julen men klart å kose oss for det:-) Og ja, det ble jul;-)
metaMORfose Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Hvert år, vet du, det blir jul hvert år uansett!
metaMORfose Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2008 At vi ikke tenkte på det litt tidligere i desember. Jeg fikk for eksempel ikke vasket et eneste av våre 3 bad til jul - men det ble jul allikevel. Jeg har ikke 7 slag, men det ble jul. Vi fikk ikke handlet alt på lista, men det ble jul allikevel. Alt dette må inn i juleboken i år også, så får vi håpe jeg lærer snart )))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Takk. Jo, det ble jul hos oss og, vi hadde pynta og vaska ferdig før vi dro på juleferie, klarte med nød og neppe å lage jul hos svigers også, brukte dagene før jul til å pusse opp bad og kjøkken, vaske hele det nye huset, flytte alt fra den "gamle" leiligheta, vaske på nytt igjen, organisere alt og vaske gulvene på nytt igjen, pynte til jul og ordne til. Gikk fort når vi var så mange som hjalp til, men det var et styr uten like. Hadde 1 døgn på å slappe av og nyte julefreden før vi måtte kjøre hjem igjen. Var bra sliten i natt når vi kom hjem, og heldigvis var lillemor også sliten og sov til klokken var nesten 10 i morges.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Vel overstått jul ja:) Ble jul her også du.. Med både mat og gaver og masse kos:) Har ikke hatt tid til å bamme så nå skal jeg oppdatere meg;=)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 ja, juleaften kom, og gikk her også...hehe:)) Alt styret, bare for å få omgangen på selveste juleaften....æsj... MEN barna koste seg ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå