Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 jeg må si at jeg ble rimelig fornøyd med alle gavene. men den som får førsteplassen hos meg var en porselenkirke med lys og hest utenfor (julepynt), den var så fin. og til snuppa ble jeg veldig glad for ullklærne:)
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Den beste gaven jeg fikk, fikk meg til å begynne å grine... og det er første gang jeg har grått på julaften! Den var fra sønnen min på 2 år, og den var blitt laget og pakket inn i barnehagen. Det var avtrykk av foten hans og hånden hans, med et dikt, og det var rammet inn. Klarte ikke å holde tårene tilbake da nei, så pappa måtte le litt av meg, hehe... Kjære mamma Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten. Jeg setter merker overalt og gjør deg ganske sliten. Men en dag blir jeg større -ja, en dag blir jeg stor og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt siste avtrykk så du kan huske og forstå hvor søte mine hender var den gangen de var små.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 ja, det glemte jeg helt av. enig i at det var den beste!! fikk fra min lille jente på et år med håndavtrykk og det diktet. tårene presset på, lenge siden jeg har blitt så rørt over en gave.:') snufs
Dailis Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Fikk det diktet og håndavtrykk fra min lille datte på 2 som har vært veldig syk i år. Mye sykehus i høst, mye usikkerhet. Så dette var godt:) Henne i barnehagen og få slikt til jul- ubeskrivelig. Og det de andre små hadde laget også Ellers en nydelig krybbe:) Veldig spesiell for meg.
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Gavene ungene hadde laga selvsagt, de får førstplass, så kommer smykket fra min kjære med hjerter på og ikke minst søsteruret fra svigers..
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Den aller beste gaven i år var en hel julekveld med mamma OG brødrene mine uten at noen ble uvenner.. (vært LITT anstrengt forhold de siste årene) Det var faktisk veldig hyggelig hele veien:) Fornøyd med det gitt. Og som en god nr 2 kommer gaven sønnen min har laget. Snømann og malte telysholdere. Helt tydelig at han har gjort det selv og det er helt utrolig spesielt synes jeg:)
Joikaboll@ Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Foruten barnas hjemmelagde gaver, Varmepumpe Panel til stua Støvsuger Kenwood major Vi er superfornøyde med årets julegaver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå