Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 ja det er kjempe deilig elsker det rett og slett. bruker det til barna. har du akryl under blir det ekstra bra for varmen og å holde på varmen. lykek til
Skravlemamman Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 eeeeehhhh...akryl???? Stakkars.....
Kamomille Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Her ullfleece selv fra Nordheim,. jeg er kjempefornøyd med det:) Desverre synes jeg det er såpass dyrt at jeg ikke bruker det som barnehageklær til barna.....
Skravlemamman Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2008 Tusen takk kamomille. Her bruker vi tynn ull innerst og pleier å ha fleece utenpå. Ser at det enkelte dager blir for tynt under ytterjakka, og tenkte ullfleece kanskje var tingen. Strikkeplagg er uaktuelt, det er en kløgreie vi har;-)
Kamomille Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Helt enig. Jeg vil anbefalle ulldress fra troll eller reima som mellomlag da. På kalde tager bruker vi ullundertøy, mellomlag i ull fra janus (prinsessull eller regnbueull), deretter trolldress med avtagbar ulldress - altså 3 lag med ull før vundtett ytterlag. På mildere dager kutter jeg ut lag 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå