NoDoubt Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 som jeg hadde kjøpt selv fra mine foreldre. Litt stram i rumpa ellers baggy. Da jeg tok de på i dag så skrøyt gubben så veldig:-) Det er ikke hverdagskost at han skryter. Så da ble jeg fornøyd:-)
Mille** Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Koselig med skryt. Her er mannen flink til å skryte, men på julaften trengte han ikke si noe. Tok på meg en ny, liten kjole, og han ble helt smal i blikket, skikkelig soveromsøyne, hehe..... ;o)
NoDoubt Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Hehehehe;D Hadde sånne planer for julen jeg og men her ble det sykdom som regjerte. Minste er syk enda... Så det må jammen vente litt til.... Har jubileum på nytt-år så får håpe vi får tatt det da;-)
Mille** Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Hehe.....var ikke SÅNN kjole jeg mente da, bare en vanlig, kort penkjole. Med hals tom, og ikke var den spesielt tettsittende heller. Men han syns visstnok jeg var ganske så sexy i den. ;o) I morgen har vi barnevakt, så da blir det en SÅNN kjole.....etterhvert. ;o)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Jeg skulle få nye jeans til jul, dvs jeg kjøpte de i sommer, svigermor skulle bare legge den litt opp, og fikse litt på den, men hun har ikke hatt tid til det ennå, prøvde buksa, og samboern sa, den MÅ du bare kjøpe, den satt så fint, men vi fant ikke riktig lengde, så da ble det den som var litt for lang. Gleder meg til jeg endelig får bruke den nye jeansen min. Nå i jula har det heller ikke vært tid for henne å sy, da vi har drevet med oppussing og flytting hele jula. Svigers har stort sett vært barnevakt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå