Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg bare lurte på hvordan det gikk på ul jeg? Vet dere kjønnet? )
Lykkeligmammatiltre Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Hei hei:) så ikke innlegget før nå! koselig at du husket det:) Ultralyden gikk veldig fint, alt var bra med bebis :) så veldig glad for det! Men bebien lå vanskelig til, så jordmoren slet litt med å ta mål, og kunne ikke se kjønnet, veldig typisk! Hadde hatt følelsen... Så må nok smøre oss med tålmodighet, håper på å få time til 3d ul i ca uke 28! Alt fint med dere? formen fin? i dag har jeg kastet opp flere ganger, så ikke helt i form :/ men hatt en fiiin jul ellers
Lykkeligmammatiltre Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 terminen min ble flyttet til 31 mai. når har du termin?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Hei!! Ja, jeg husker deg vettu:o) Så synd at dere ikke fikk sett kjønnet da, men spennende å se etterhvert. Er nok kanskje ei jente til da! Stor mulighet for det siden det kanskje var vanskelig å se også. Så morro, dattera mi er født 31.mai 2006:o) En veeldig fin dato å få på.. hihi. Jeg fikk termin 15.mai. Så enda større sjans å få på den 17... hehe. men men.. er ikke så mye å gjøre med ¨når det først skjer:P Når har dere fått time til 3d da? Var dere på det sist også? Og hvordan er formen din nå? Og i forhold til forrige gang?
Lykkeligmammatiltre Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Vi har ikke fått time til 3d enda, tenkte å ringe å bestille til uka. Håper virkelig det er noe ledig! det er jo blitt så populært! Vi var på det sist gang også, på majorstua klinikken, var kjempefantastisk, fikk fine bilder. Har dere vært på det? eller har dere tenkt dere nå, selv om dere vet kjønn? Har vært utrolig plaget med kvalme/oppkast, varte lenge også, de siste ukene har det vært greit, men ikke super form og fortsatt kvalm. Helt likt som sist. Gleder meg til formen er på topp igjen! Forrige gang hadde jeg det veldig fint de siste mnd, så håper på det samme denne gangen. Hvordan er formen din? Så morsomt at datteren din har bursdag 31 mai kom hun til termin? hvor skal du føde?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2008 Vi også var på majorstua klinikken sist.. Men da visste vi ikke kjønnet, så var mest derfor.. Denne gangen er vi usikre på om vi skal.. Så får se litt etterhvert hva vi gjør:o) Er jo en fin opplevelse uansett. Har vært utrolig dårlig og kvalm helt til nå egentlig, men nå begynner formen å bli mye bedre.. Eneste er at jeg sliter en del med korsryggen/bekkenet innimellom.. Håper det ikke blir værre bare... Er ganske likt som sist her og. Jeg hadde termin 30. mai sist, så hun kom dagen etter:o)Spennende å se om det blir mai eller junibarn på deg da:o)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Jeg tipper det blir maibaby på meg hadde vært kos med juni også altså, da jenta mi er julijente:) Så fint at formen din er blitt bedre, det er virkelig ikke godt med den kvalmen, utrolig slitsomt er det! Denne gangen har vi lyst å prøve 3d på familieklinikken på majorstua, hørt det er bra der:) ha en god natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå