Gå til innhold

Dilemma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har noen synspunkter til meg?

Vi får besøk av svoger og svigerinne med to barn på nyttårsaften-de bor langt unna. Jeg skal jobbe seinvakt på nyttårsaften og er ferdig kl 22. Mannen min skal stå for mat og div.

Søsteren min er singel og litt......spesiell. Synes selv hun er veldig festlig og sjarmerende, men det kan bli litt voldsomt til tider....I sommer hadde hun er kjempe diskusjon med min mann, og har siden det ikke kommet på besøk når han har vært hjemme (han jobber off shore) hun har også hatt en kjempe diskusjon med svogeren min. Men ikke noe er hennes skyld i hennes øyne hun har dessverre en liten tendens til å komme på kant med folk...

Juleaften var hun småirritert fordi jentene våre på 1.5 og 4 var litt elleville. Hun liker ikke bråk.....Dessuten liker hun ikke mannen til mamma så hun har ikke så lyst dit heller.

Altså er hun såååååå lei seg for at hun ikke blir invitert hit til oss.

Jeg har ærlig tat ikke så fryktelig lyst til å invitere henne......men hva gjør jeg?

Fornuftige innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklarer henne på en pen måte at det i år er svigerinne og svoger kveld... De bor langt unna og det er sjeldent dere ser de. Holder ikke det?

Skrevet

enig med stratos,og i tilegg er jo du borte meste av kvelden....orker jo ikke så mange da=)

Skrevet

hadde ikke inv henne.

Hva er vitsen med¨å ødelegge en kveld hvis det alikevel er stor sjangs for at hun ville komme på kant med en eller annen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...