Bettybu Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Skal dra med fly til Oslo med poden... Kommer plutselig på at jeg avogtil har vist legitimasjon.... Hva med poden på 3,5 år?? Har jo ikke det til han ??? Hvordan funker dette???
Koala *g07* Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde ikke med sist jeg fløy, gikk greit, men er nok greit å ha med sånn i tilfelle.. hva med fødselsattesten?
ana baroma Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Du trenger ingenting til barn, ikke engang fødselsattest!
Bettybu Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 Det var bare en tanke som plutselig slo meg... Har ikke reist med fly på mange år, innenlands. Sist var for 4 år siden, og da var han på "innsiden!" Da skule jeg til Spania.. Takker for svar... får vel sjekke opp når det blir "hverdag!"
Ella78 m/ A&M Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Hos Norwegian står det at du skal ha med fødselsattest på barna, leste det ettersom jeg snart skal ha med gutten min på 5 mndr på flytur...
Bettybu Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 Ok, fødselsattesten har jeg jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå