ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Er så bekymret, har hatt en blødning. Veeeeldig mørkt blod, å tynnflytende som vann.. Noen som har opplevd det samme? Hva kommer det av? Hvordan går det med spiren?? Takker på forhånd for svar!
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Har du hatt noe særlig smerte i tillegg til blødningen? Og har du blødd mye/lenge? Mange opplever jo små blødninger i begynnelsen av svangerskapet, jeg hadde en slags mensligendne blødning i begynnelsen av forrige svangerskap og det her
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 nei, ingen smerter, bare veldi rar i magen. nettopp hatt omgangssyken... håper ting er i orden, har snakket med legevakt, men får ikke noe svar før på mandag
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Ok, men er jo vanlig med småblødninger i første trimester, og hvis du ikke har smerter eller det kommer mye så får vi håpe at det ikke er noe galt:) Hvor langt er du på vei?
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Ok, er jo vanlig så tidlig å oppleve småblødninger Sist opplevde jeg småblødninger helt frem til jeg var ca 14 uker på vei tror jeg det var, men alt gikk helt fint med den lille der inn e:)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2008 takk for svar men tror ikke jeg får roet nervene før jeg har vært hos legen. skal uansett på kontroll på mandag
Mamma_til_isabella Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Dra rett på sykehuset å få en ul. De har ikke lov å avvise deg.....Bedre å få sjekket det ut....så slipper du gå og lure
ble_mamma_6august 09 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2008 dersom noe har skjedd, så er det jo ikke noe man kan gjøre.. de avviste meg ikke, jeg sa det selv. Der jeg er nå er det ikke sykehus, må reise et annet sted, og nå går det ikke båt..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2008 enda en blødning idag mye rødere idag da.. er så bekymret ingen som har opplev det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå