Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Må man fise hver dag? Bare lurer for jeg prøver å oppdra barna til ikke å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Det har mye å gjøre med hva man spiser , og hvor mye luft man svelger.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hver dag???Jeg + mine barn fiser sikker rundt 30 ganger til dagen:=)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Herregud, har du vurdert å endre kosthold???
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Hva skal man spise daglig, for å ikke fise så mye da? Jeg spiser mye brød (med variert pålegg) og fiser som en gud.. Drikker kanskje ikke så mye melk, men ca et glass til 3skiver, spiser ikke middag hver dag, blir lite poteter og gulrøtter her, men har jo middag liksom, og da er det ris og noe ved siden av, eller spagetti og kjøttdeig osv.... Har poteter og grønt innimellom, men det er ikke en gang i uken engang...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Jeg fiser av melk og ting med mye hvetemel i.. Så det er kanskje det du og fiser av da! Syns det er fint om man lærer barna at man ikke trenger å fise åpenlyst i alle situasjoner. Har en samboer som har lært at det er den naturligste ting, og det er ikke alltid så gøy å gå rundt i den lukta.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Dette er kanskje tråden for meg fordi jeg lurer på hvordan man "lager" promper som ikke lukter. Noen som vet? Kan ikke utstå møkka-fis-lukt, men noe må jo av og til ut likevel...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Spiser noe annet... Jeg tåler for eksempel ikke melk, for da har jeg oppdaget at fise-lukta blir helt jævlig. Så da unngår jeg det hvis jeg ikke vil lukte på det
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 Tusen takk for tipset, dette skal jeg prøve! Så kanskje jeg slipper å holde meg for nesa...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Ja, det er like normalt å fise som å bæsje. I gjennomsnitt fiser en 15 ganger om dagen (alt jeg vet!) Jeg ville heller lært barna å gå inn på toalettet for å fise
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Jeg leste et sted at gjennomsnittet for kvinner er 9-11 ganger i døgnet mens for menn er tallet ca 15. Jeg kan ikke komme på hvor jeg har lest det, men leter iherdig etter link:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #12 Skrevet 26. desember 2008 Når det gjelder lukt, så tror jeg at det er avhengig av hvor lenge luften ligger i magen før den kommer ut.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #15 Skrevet 26. desember 2008 Newton(det programmet som går rett etter barne-TV på søndager) hadde om dette en gang. Der er 3 typer fis; den som bråker MYE og lukter lite, den som "sniker seg på tøfler" og lukter MYE, og en blanding av disse. Alle har luft i magen, og dette kommer av bakterier i tarmen og vanlig fordøyelse + hva du spiser. Det er faktisk en del av fordøyelsen:) Og alle har omtrent samme mengde luft som passerer tarmene.......
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #16 Skrevet 26. desember 2008 He-he, den type oppdatering vet jeg ikke om har allmenn interesse... Men for all del, feel free, bare slipp deg. Så lenge vi slipper lukta!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #17 Skrevet 26. desember 2008 Jeg også! aner ikke hvor mange jeg har sluppet i dag jeg. Jula og all den maten...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #18 Skrevet 26. desember 2008 Visste du at det kommer promp ut av endetarmen uten at du vet det? Herlig! Tja.. Jeg fjerter masse om jeg har spist mye ost. Druer skal også gi mye fjert. Og det stinker helvette når jeg spiser sterk mat:p haha, stakkars samboeren min! Hva med å heller be barna dine gå på do og fise der?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #19 Skrevet 26. desember 2008 Kjipings at den som sniker seg på tøfler stinker da... Åssen skal man slippe en diskret fis i offentligheten da?? Må visst velge mellom en lydløs stinkador (snur forvirret på hodet - nei, det var ikke meg!) eller en odørløs braker (høster neppe applaus for den heller i offentligheten...). Grmf... lett skal det ikke være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå