Gå til innhold

Kan man søke om endring av fødeplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et møte med fødeavd hvor jeg har fødeplass i går, har jeg overhode IKKE lyst å sette mine ben der igjen - er det mulig å søke om endring nå?

Har jo aldri fått forespørsel om hvilket sykehus jeg vil føde på heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan du, det er fritt sykehus valg.. send brev til det sykehuset du vil føde på og beskriv situasjonen :)

litt nysgjerrig jeg da.. hva var galt med det sykehuset du skulle føde på, og hva sykehus var det?

Skrevet

Ta kontakt med det sykehuset/fødestuen du ønsker å benytte, får du plass der ringer du bare det opprinnelige stedet og forteller dem at du ikke ønsker å benytte plassen din

Skrevet

Var en lege der som kjeftet meg hudenfull da jeg fikk beskjed å komme inn for sjekk pga blødning. Hun mente det var totalt unødvendig å bruke midler og hennes tid på å sjekke dette når jeg bare hadde blødd, og ikke blødde der og da.

På sykehuset i Fredrikstad

Skrevet

jøssenam! noen skulle bare ikke vært leger!

Skrevet

Det er fritt sykehusvalg så du kan velge det sykehuset du selv vil, men jeg tror det er jordmor eller lege som må "søke" deg inn. Med førstemann fødte jeg på et annet sykehus enn det jeg tilhørte.

Skrevet

Æsj, nå ble jeg litt redd! Skal føde der jeg å! :/ Du har vel ikke navnet på denne legen...? Sånn at det er mulig å styre unna han/henne.

Skrevet

men jeg skal jo også føde i fredrikstad... går d ikke an å bare stikke innom å føde en plass selv om en ikke har fødeplass der? skal de bare avvise deg eller? D hadde jo vært sabla naudent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...