Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 jeg bare lurer. går og tenker frem og tilbake på dette selv. er lett å glemme det som har vært leit, kanskje jeg bare er redd for å bli ensom..uff.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 skjønner hva du mener.. tenker av og til på det fine vi hadde, men er jo en grunn for at det ble slutt,, vi tenker så utrolig ulikt.. livredd for å bli ensom og alene, men krysser fingrene for at ting ordner seg.. har mange år igjen (er bare 21)
noLadyjustME Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Her er nok situasjonen en litt annen, siden bf og jeg "hadde noe på gang" når jeg ble gravid..å hadde hatt det en stund..så kanskje det kunne ha blitt til noe mer, hvem vet, kanskje får vi heller aldri vite det.. Skulle gjerne likt å visst..Men tror vi begge er altfor redd for å evt ødelegge noe med tanke på lillegutten vår..ikke lett det her..Men ingen av oss har hatt noen andre etter "oss"..hmmm
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 vi har heller ikke hatt noen andre etter oss.dette er ikke lett, halvparten av meg vil det skal bli oss igjen, samtidig så vet jeg nok innerst inne at det blir vanskelig.må slippe taket eller satse. er redd for å dumme meg ut igjen da.
noLadyjustME Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 samme her litt fifty/fifty... mye for og i mot.. men det er helt rett som du sier, enten satse eller slippe taket-så enkelt- og så vanskelig! hvordan ta første, eller siste steget? den som vet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå