Beibilover Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg når nå ligget i 4 dager med influensa, og var hos legevakta i dag og fikk beskjed om at jeg har halsbetennelse og lungebetennelse.. ( noen som vet om det er farlig med penicilin når en er gravid..? har hatt så mange symptomer så tror jeg er det.. har prøvd i over 3 år nå så håper det sitter nå Noen som har erfaring med dette?? håper noen kan hjelpe med å roe meg ned:) God jul til alle:)
Aissata Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er ikke gravid, men lever i håpet. Har ikm til uka og ørebetennelse. Fikk kur med antibiotika mandag. Jeg glemte å spørre legen om kuren var grei om det lå en spire der. Så jeg spurte på apoteket hvor de sjekket i en oversikt over medisiner. Kuren jeg hadde fått burde jeg ikke ta. Så jeg gikk tilbake og fikk en ny resept Leste pakningsvedlegget også før jeg begynte på kuren. Be legen sjekke medisinen i forhold til eventuell graviditet og prøving. Sjekk dette nettstedet: http://www.felleskatalogen.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå