Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min er 14 mnd og har vært så snill når det kommer til legging,men de tre siste ukene så er han helt panisk når vi skal legge han... han nekter og legge seg og han skriker og skriker... han sovner ikke av seg selv.. er det typisk til alderen? hva skal jeg gjøre? begynner og bli lei dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne ting går ofte i faser. Er det forandringer å spore i hverdagen hans? Skifte av miljø, begynt i bhg eller noe sånt? Uansett ville jeg ha holdt på leggerutinene, men det er kanskje lettere å takle om man vet om problemene har en grunn?

Skrevet

han begynte i barnehagen i august, og det har gått helt fint.. han har vært litt småsyk en god stund da.. men det her har skjedd sånn plutselig.. vet at det ikke er noe som feiler han for han roer seg når jeg kommer inn...

Skrevet

Poden her i huset er 2 år og 3 mnd og har nå funnet ut at han skal ha døra på gløtt når han legger seg.

Med en gang vi nevner legging begynner han å snakke om at døra må stå åpen, med en gang vi sier at den skal stå på gløtt så er det greit.

Verdt et forsøk?

Skrevet

Kanskje ørene? Prøvd med pute? Våre har vært slik i hvertfall når de har hattt vondt i ørene...

Skrevet

Har han lyset av på rommet.

Vi sleit veldig med minstemann her frem til jeg kom på at han kanskje ikke likte å ha det mørkt lenger (alltid sovet med lyset av).

Kjøpte en lampe som han kunne slå av og på selv og etter det har han vært veldig snill ved ligging igjene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...