Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har så vondt i magen. smertestillende medisiner tar ikke bort all smerten. tar vekk toppen av smertene. og noen ganger gjør det så sykt vondt at svetten bare renner og er sykt kvalm. eneste jeg klarer da er å ligge å vri meg i fosterstilling. men det rare med smertene, er at de kommer og går. varer i noen minutter og er vekke noen minutter for å så komme tilbake. og går fra toppen av magen og helt ned i under livet og verker noe sykt i korsryggen også. de som kommer i korsryggen kommer som sterke mensen smerter. aner ikke hva det kan være. lurer jo på om det er betennelsen som har spredd seg eller noe. noen andre som har opplevd dette? kan det ha noe med eggstokk betennelsen å gjøre? men kan det også være tegne på svangerskap utenfor livmoren? for har hatt en del svake tester og andre negativ. og veldig vondt på høyre side. legen mente det var eggstokk betennelse. men nevnte ikke noe om testene til legen p.s er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Virker som nyrestein på meg. Hvis det er svangerskap utenfor livmoren er dette farlig og vondt. Du må komme deg til lege umiddelbart. Ikke sitte her inne på dib, bim et sekund lengere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå