Nemofish Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Er spent nå... Er bare i første pp og har IKM 30. desember...
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 du kan jo ta en test nå og sjekke,men tror kanskje jeg ville ventet ett par dager til. men skjønner at du er veldig spent da!!! Lykke til:)
Nemofish Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Ja, venter med å teste til etter IKM i alle fall. Testen var ikke så tidlig positiv med førstemann, så vil ikke skape unødvendige nedturer. Selv har jeg en følelse på at neste pp blir bra for oss!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har ikm 30. men hade en mistanke om at noe ikke var som det skulle så jeg tok en test i dag og den var positiv, en veldig svak rosa strek, så jeg skal ta en ny test i morgen... hvis du skal teste tidlig må du huske å bruke morgenurin
Nemofish Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 Symptomer? Vært bittelitt kvalm to-tre dager, men tenker mest at det er innbildning! Hehe...
Dinoproto Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor fikk du mistanke da? Grattis da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå