entil :) Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg skulle hatt mensen lille- eller julaften, men har enda ikke fått den. Håper jeg har en veldig fin julegave i magen Men, jeg tok en test på kvelden lille julaften, og den var negativ... Noen som har opplevd noe lignende og likevel vært gravid? Når bør jeg i såfall ta en ny test? Jeg opplevde noe tilsvarende da jeg var gravid sist, testet for tidlig, og endte med å ikke skjønne at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei.... (fikk ikke tilbake mensen etter p-pille bruk før jeg ble gravid).
Minnie_Moon Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 HCG stiger veldig raskt, så det er sjangse for at du kan få positiv test ved å teste nå. Hvis du føler deg usikker, så er jo det beste å teste med morgenurin. Lykke til!
Kjærlighet <3 Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hei! Når du testet såpass tidlig som du gjorde er det ikke lurt å teste på kvelden. Det er størst sannynlighet for å få positiv test omen bruker morgen urin så tidlig. Om jeg var deg ville jeg kjøpt en test i morgen og ta den å søndagsmorning. Om du ikke har en liggende da, da hadde jeg testet i morgen tidlig :-) Krysser fingrene :-)
entil :) Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 Takk for svar! Jeg har en test liggende, så jeg tar den i morgen tidlig. Blir spennende! Burde jo tenkt på at det skulle være morgenurin, men testen ble tatt i hui og hast før vi dro avgårde på noen dagers julefeiring. Nå er vi hjemme igjen og det begynner å synke litt ordentlig inn at jeg burde ha fått mensen.... Kribler litt i magen nå. Tenk om jeg er gravid!!?
entil :) Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Må bare fortelle at jeg akkurat har tatt en test, og den var positiv!!!! HURRA, jeg er GRAVID!!!
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Gratulere!!!!!!!så gøy og velkommen her på 1.trim
Jikki - pjokken & småen Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer så masse!! Det var litt av en julegave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå