Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 tok enda en EL test i dag,og den var også positiv.så nå har jeg hatt positive EL tester siden julaften. altså 3 dager på rad. flere som har hatt det?? jeg skulle egentlig hatt TR den 19. tror jeg kommer til å kjøpe en graviditetstest i morgen... har jo hørt at man kan "bruke" EL tester som g-test,men hvordan fungerer det? har ikke skjønt det;)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2008 dytter... i håp om at noen har noen synspunkter...
ønsker spire 87 Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 vist jeg har forstått det rett så blir det produsert LH homoner (el hormoner) når du er gravid og det er derfor el-tester blir positive ved en graviditet.. jeg syns det ser veldig bra ut med positive el. tester så sent i syklussen.. tror nok du får positive g-tester i morgen:)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 men hvordan vet man da egentlig om man har EL eller er gravid? tørr egentlig ikke ta en g-test i morgen,men har nå fryktelig lyst da! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå