Tingeling27 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Er det noen her inne som har fått negativt resultat på qr sine tester,men positivt på cb sine?? det er 4 dager til ikm i dag ... tok en qr som jeg hadde liggende,og den var blendahvit...noen som har erfaringer med denne testen?? kan denne testen slå ut før ikm??
KaWi Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Aner ikke hvordan CB sine tester er, har bare brukt QR sine tester. Jeg testet positivt med QR på ettermiddagen 3-4 dager før forventet mens. Så på meg funket den før ikm... Håper at spiren sitter hos deg, men vent til ikm med ny test... hvis du klarer da... Jeg hadde ikke klart det! =P Lykke til!
Mrs. Kaizer Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg testet med QR to dager før IKM, fikk negativ. På IKM dagen fikk jeg en kjempesvak positiv strek, så vidt det gikk an og se den. Skal teste igjen etter helga, bare for å være helt sikker. De andre gangene jeg har vært gravid, har jeg testet med CB på IKM dagen og fått helt tydelige positive streker. Så jeg tror CB er best hvis du skal teste før IKM.
Tingeling27 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Tuuusen takk for svar:) da kan det alikevel være håp:) tester med cb på morgen urin i morgen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå