Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Bruker slikt, er egentlig veldig fornøyd, jeg tømte den på julaften ettermiddag, hadde den da i til i går ettermiddag da jeg tømte den igjen siden jeg i mellomtiden har vært mest på offentlige toaletter og slikt, og har da ikke lyst å ta den ut for å gå ut av "toalettrommet" for å skylle en i vasken og gå inn i toalettrommet igjen å sette den inn. Når jeg tok den ut i gårkveld luktet det grusomt av innholdet for å si det mildt, jeg dusjet og vasket meg godt nedentil i morges, men synes lukta henger i ennå. Jeg tømmer den vanligvis hver 5-7 time. Litt lengre mellom om natta selvfølgelig. Vanligvis lukter det ingenting av innholdet.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 mente å skrive, at dette har jeg aldri hørt om??
metaMORfose Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg bruker, og tømmer som deg, men har opplevd det samme som deg, elendig lukt. Vet ikke hva det kommer av, men jeg koker begeret mellom hver mensperiode i en liten smørsmelter )) billig og bra! Mensbeger er en super oppfinnelse. Jeg går aldri tilbake til bind og tamponger. www.mooncup.co.uk
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Jeg går heller aldri tilbake til bind og tamponger, er det værste svineriet... Har aldri opplevd slik lukt tidligere, men det kan jo komme av at jeg hadde det i litt lenger enn jeg kanskje burde hatt da.(nesten 1 døgn) Håper bare lukta forsvinner, tenkte jeg skulle ta meg enda en dusj før jeg legger meg. HI
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Du må tømme det oftere, da det helkt sikkert er bakterier som lukter.Ikke bra!
skorpionfruen Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Har lest om dette og jeg må innrømme at det høres helt merkelig ut Men det gjør vel al i begynnelsen. Lover at når det er tid for mens å komme tilbake skal jeg finne ut av dette. Men mensbeger.... hehe bare navnet er jo morsomt. Får håpe det er så bra som dere sier
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 åååååå hoiii...haha.... Jeg som ikke greier å ha tampong inni meg, greier ikke tanken på å ha det svære greiene der inni meg...hehe:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå