Gå til innhold

April: Ja, da er julen ferdig og det er noen avslappningsdager foran oss.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Nå har vi feiret julaften i 3 dager og vi sitter her og er stapp mette alle sammen.

Mye fine gaver til barna og meg selv også altså. Så nå er vi fornøyde og vi har atter kommet på hvorfor det bare feires jul 1 gang i året hehe. Det er ganske mye styr rundt det hele egentlig, men det er mye kos også da.

 

Hvordan har det vært for dere disse dager da?

 

Fortsatt god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jula har stort sett vært deilig i år - lite mas. Feiret julaften hos mamma, dvs at det bare var oss 3 + henne og da er det bare Matilde som skaper liv (men for et liv, puh!). 1. dag var pysjamasdagen hos oss; kun leking med julegaver og diverse hele dagen. 2. dag var det rolig på dagen, men merket et aldri så lite ekstremt behov for å få "trimmet" Matilde litt utendørs, så gubben tok med seg henne + svigers' bikkje ut i skogen. Deretter middag hos svigers, bare oss 3 + de 2 (og hunden). Fortsatt ferie i heimen (helt til 5. januar), så nå har vi 3 dager for oss selv før vi drar til Åmot på nyttårsferie hos et av mannens søskenbarn - litt impulsive må vi jo være (ble bestemt etter ca 1 times betenkningstid i går da nyttårsbesøket vi skulle motta hadde andre planer likevel). Gleder meg til å hilse på dem - de bor på en gård som har vært i en grein av slekta til Ø i mange år, så det er forhåpentligvis snø og masse tumleplass ute, + at de også har to bikkjer og to katter - Matilde kommer vel til å være i koseheaven :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye stress frem til julaften var på hell og gjetsne hadde dratt. Lille var HYYYPER av all forventning, nisse og gaver og var fortsatt som en propell på speed da vi "stappet" han i seg kl 22.30 *puh* Hadde gått og tøyd og bøyd så mye de tre siste dagene da at hoften var fullstendig ubrukelig. klarte ikke gå over golvet uten tårer i øynene og ved å henge på gubben. Kjennes ut som et brudd som gnisser mot hverandre for hver bevegelse. I dagene etter har vi slappet mye av og jeg har sikkert lagt flere kilo til "lasset". Kost meg noe grådig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...