Misti Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 hvor kan jeg ta det? kan de se kjønnet i uke 18?
babymaker skal ha en jente til Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Er ett på nøtterøy.. men husker ikke eksakt hva det heter her jeg sitter.. vi var der i 2006. veldig ok.
wegie Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Anbefaler Meg og Magen midt i Tønsberg sentrum. Kjempebra!
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg anbefaler deg å dra på megogmagen i Tønsberg! Jeg var der da jeg var i uke 25, og det var en helt utrolig opplevelse!! Ring dit og snakk med dem, så får du greie på når det er best å dra. Vi betalte 800,- kroner, men det var det absolutt verdt! Vi fikk film og bilder med hjem + at legen holdt på lenge, sikkert 45 minutter som vi fikk se babyen vår på skjermen! Sjekk ut megogmagen.com(tror det er riktig adresse...). Lykke til!
kariuss Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Jeg gikk hos meg og magen i mitt første svangerskap. kjempefornøyd! da het d bare kvinnedoktoren på nøtterøy. var der på tidlig ul med nr 2 og da var han bare helt pyton. så jeg går ikke dit igjen... hørt flere som sier det, virker som han er sååå grei med alle som er førstegang og driter i de som venter nr 2... Men det er jo bra 3d der, synd d ikke fins noen fler i vestfold. får heller ta en tur til oslo denne gangen jeg da ;o)
BigBang Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Hei! De har 3d ul i Larvik også, på Fritzø klinikk
ungmortil3 Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Jeg tok 3d ul på thorøya helsepark i sandefjord. Der jeg også går til savngerskapkontrollene mine. Koster 750 kr.
ungmortil3 Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Der får du bildene printet ut + at du kan få de på dvd. Fikk også se i 4d som er det samme som 3d bare med bevegelse. Jordmoren min er iallefall kjempehyggerlig og tar seg god tid .
Superhappy Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Er IKKE min erfaring, jeg venter nr 2 og synes han har vært helt super. Har vært hos ham 3 ganger hittil i dette svangerskapet pga endel problemer. Han tar seg god tid, forklarer veldig grundig og bryr seg. Så jeg mener han er meget profesjonell, han ingen betenkninger med å anbefale ham til andre.
Superhappy Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 Jeg mener kvinnedoktoren M. Nicolaidis på meg og magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå