Gå til innhold

3d ul i vestfold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg ta det?

kan de se kjønnet i uke 18?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ett på nøtterøy.. men husker ikke eksakt hva det heter her jeg sitter.. vi var der i 2006. veldig ok.

Skrevet

Anbefaler Meg og Magen midt i Tønsberg sentrum. Kjempebra!

Skrevet

Jeg anbefaler deg å dra på megogmagen i Tønsberg! Jeg var der da jeg var i uke 25, og det var en helt utrolig opplevelse!! Ring dit og snakk med dem, så får du greie på når det er best å dra. Vi betalte 800,- kroner, men det var det absolutt verdt! Vi fikk film og bilder med hjem + at legen holdt på lenge, sikkert 45 minutter som vi fikk se babyen vår på skjermen! Sjekk ut megogmagen.com(tror det er riktig adresse...).

Lykke til!

Skrevet

Jeg gikk hos meg og magen i mitt første svangerskap. kjempefornøyd! da het d bare kvinnedoktoren på nøtterøy. var der på tidlig ul med nr 2 og da var han bare helt pyton. så jeg går ikke dit igjen... hørt flere som sier det, virker som han er sååå grei med alle som er førstegang og driter i de som venter nr 2...

Men det er jo bra 3d der, synd d ikke fins noen fler i vestfold. får heller ta en tur til oslo denne gangen jeg da ;o)

Skrevet

Hei! De har 3d ul i Larvik også, på Fritzø klinikk

Skrevet

Jeg tok 3d ul på thorøya helsepark i sandefjord. Der jeg også går til savngerskapkontrollene mine. Koster 750 kr.

Skrevet

Der får du bildene printet ut + at du kan få de på dvd. Fikk også se i 4d som er det samme som 3d bare med bevegelse. Jordmoren min er iallefall kjempehyggerlig og tar seg god tid :).

Skrevet

Er IKKE min erfaring, jeg venter nr 2 og synes han har vært helt super. Har vært hos ham 3 ganger hittil i dette svangerskapet pga endel problemer. Han tar seg god tid, forklarer veldig grundig og bryr seg. Så jeg mener han er meget profesjonell, han ingen betenkninger med å anbefale ham til andre.

Skrevet

Jeg mener kvinnedoktoren M. Nicolaidis på meg og magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...