Gå til innhold

Dersom man lekker fostervann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man lekker litt fostervann , er det noe farlig da ? Kroppen produserer jo nytt hele tiden.. Så hvorfor må man sjekke dette , dersom det ikke er mye ??? Håper noen som kan svare på dette .. Kan fostervann være aprikos farget ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde helt klart ringt føden altså... Det er ikke bra å lekke fostervann...

Skrevet

Da jeg lakk fostervann med førstemann, i uke 30, ble jeg lagt inn på sykhus med strengt sengeleie. Fikk antibiotikakur, i forbindelse med fare for å få infeksjoner og faren var å føde for tidlig. Han kom i uke 32

Skrevet

Hei frøkengrønn ! Hvordan skjønte du at det var fostervann da ?? Jeg er nå i uke 39 + 3

Skrevet

Hei Frøkengrønn:)

Jeg e 31 uker nå og har mye kynnere.Mitt 3 barn.

Lurte så veldig på hvor mye babyn din veide da han ble født i uke 32??

Og gikk alt fint??

:)

Skrevet

Skjønte vel det egentlig ikke. Gikk og lakk i 3 dager og trodde det var urinveisinfeksjon (visste ikke hvordan det var). Ble våt hele tiden, og en morgen rant det nedover bena og luktet ikke urin så fant ut at det var greit å få time hos fastlegen. Ble da sendt direkte til sykhuset for sjekk. Tok noen prøver og ble fastslått at det var fostervann.

Men har lest inne her at det er noen som har trodd det var forstervann, men det var utflod. Ikke lett å vite, som alt annet i et svangerskap!

Skrevet

Han var 1640 da han ble født. Han var så fin at det var bare å lære seg å spise og vokse. Vi var på sykhuset i en mnd, men alt gikk fint. Nå er han en helt vanlig 3 åring. Kan ikke se antydninger til at han er født tidlig.

Skrevet

Det var jo flott å høre:)

Så du skal ha en til nå da?Hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Ja det kan være farlig med tanke på infeksjoner osv. Håper du har ringt føden!!!

Jeg begynte å lekke fostervann og ble innlagt på sykehuset... de satte i gang fødselen dagen etter fordi den ikke begynte av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...