Gå til innhold

Noen andre som har mye vondt i hodet


happymedpie

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt vondt i hodet siden jeg fant ut at jeg var gravid.Er nå 10 uker på vei.Er dette normalt,og er det noen som har noen tips til å bli kvitt det.Blir skikkelig slitsomt hvis jeg skal gå 9mnd med vondt i hodet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. je har veldig mye vondt i hode!!!sliter med å få sove pga at det er så vondt.har du målt blodtrykket? legen fant ut at jeg har ALT for lavt blodtrykk og at det er det som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste tre ukene før jul har jeg gått med mer eller mindre daglig hodepine. Så utrolig slitsomt da...prøver å drikke mye vann, men har ikke hjulpet veldig. Har en stressende jobb, og nå som jeg har juleferie er hodepinen borte. Kommer den tilbake når ferien er over skal jeg be om litt sykemelding. Jeg blir jo så sliten så jeg orker ikke gjøre noe etter jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oxo hatt mye hodepine noe jeg aldri hatt før i livet,slitsomt ja. Men siste dager bedre håper det er at jeg er i min 14 uke nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt sykt mye vondti hodet jeg også. Mye pga at jeg har ligget mye, for jeg har vært dårlig og fått vondt i nakken.

Legen min sa jeg kunn ta paracet for det, men liker ikke helt å gjøre det.

Er 14 uker på vei nå, og kan se ut som det er på vei bort (krysser fingrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA!

Godt å høre at man ikke er alene om problemet. jeg har skikkelig vondt i hodet konstant hele tiden. har tatt en del paracet, men de hjelper ikke i det hele tatt. Er et mareritt å være på jobb, for er i tillegg småkvalm hele tiden og spyr en del. i tillegg til vondt i magen. Har også problem å sove på natta siden det er så vondt og d hjelper jo ikke akkurat på....

Huff...ikke så kult å være gravid for tiden. Om jeg ikke er bedre til imorgen må jeg nok ringe til legen å få en sykemelding, men gruer meg til å levere den. virker ikke som de på jobben ser på graviditet som noe å være sykemeldt for....

Noen fler som syns d er litt ekkelt å bli sykemeldt så tidlig i svangerskapet?

har også en del vondt i rygg og nakke. blir man spesielt stiv i graviditet, da dette kan skylles delvis hodepinen...

hilsen meg med alle graviditets symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sykmeldt 50% før jul i to uker.. syntes det var veldig ekkelt å gå og levere sykmelding til sjefen. Men er veldig glad nå for at jeg gjorde det, hadde aldri i verden klart å jobbe fullt de siste ukene før jul. Og når jeg sluttet så tidlig om dagene fikk jeg muligheten til å dra hjem og sove noen timer, det hjalp veldig til meg :)

Jeg har hatt mye vondt i hodet på grunn av nakken ja, men vet ikke om man blir spsesielt stiv når man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er litt guffent med sykemelding og jobb. På min jobb får jeg også høre at graviditet ikke er en sykdom (jobber på sykehus...), men jaggu meg er det ikke bare enkelt heller. Kroppen forandrer seg, det gjør litt vondt her og der, man blir fortere sliten, og med vondt i huet som prikken over i`en, så vil jeg påstå at de som sier at å være gravid er ingen sykdom kan gå å legge seg. Nei, det er ingen sykdom, men mange av følgetilstandene gjør jo nettopp det at man føler seg syk! Så hvorfor skulle det være så anderledes for en som er gravid kontra en som er forkjøla å holde seg litt hjemme en periode?

Det provoserer meg mer og mer, merker jeg. Neste gang jeg får den setningen servert kan det nok hende jeg kommer med en aldri så liten "eksplosjon"...så kan jeg skylde på hormonene og graviditeten etterpå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg...om noen sier noe til meg når jeg kommer med sykemelding da klarer ikke jeg heller og holde kjeft...

Tenkte jeg skulle prøve m 50% sykemelding...så får de si hva de vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...