Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg og sambo har kjøpt oss en liten gård til å ha hester på. Han jobber, og jeg skal være hjemme med våre tre barn. Jeg har fått høre det så mange ganger at jeg er så bortskjemt som lar mannen jobbe for bare å dasse rundt hjemme selv. Og nå når vi skulle få hester (ridning og hester er hobbyen min) er det visst ekstra ille. Mange som sier til meg at jeg er en elendig samboer som utnytter ham slik. MEN burde ikke det være opp til ham å si det til meg? Han har jo vært med på å kjøpe gården. Vi har råd til at jeg skal være hjemme med barna, og hester er jo tross alt hobbyen hans også. Er dette så galt da? Skjønner ikke hvorfor alle skal legge seg opp i hva vi gjør.
Miss Misantrop Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Det å ta vare på 3 barn og småbruk har ingen ting å gjøre med å være bortskjemt. Du gjør faktisk verdens viktigste jobb med å oppdra barn og ta var på hjem. Pass på at du også får deg noen lufteturer, og at du sørger for at dere har helt felles økonomi- slik at du ikke blir sittende der hvis dere skulle gå fra hverandre, eller ved eventuellt dødsfall.
børdi Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 misunnelse kalles sånt.. Kos dere med gården :-) Høres kjempekjekt ut...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 ........og der skjønte jeg hvem du er, ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå