Spira31 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Testet positivt i natt med billigtest..svak rosa strek og så litt over kl 15 idag (måtte bare kjøre hjem først fra juleferie) klarte jeg ikke vente til imorgen tidlig så testet med CB dig og der stod det svart på hvitt: Gravid helt rart egentlig siden vi kun hadde sex 1 gang ca der det skal gå an å bli gravid (heller 2-3 dager før!) og jeg har vært syk med influensa og greier... dette blir vår nr 2! Så nå er det bare å krysse alt og håpe lillespira holder seg der! Termin mellom 3 og 7 september!
Mammatil2gullgutter<3 Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer! Jeg er også gravid med nr2 og har termin tidlig i september:)
Spira31 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 takk:) Åh så spennende selv om det er andre gangen! hehe lurer sånn på hvor forskjellig/likt det blir:) ligger på sofaen og ser på tv og trykker litt på pcen og gløtter bort innimellom på testen på bordet som sier: Gravid )))
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Gratulerer så mye til dere ) Jeg er selv gravid for 4 gang (har 2 jenter) og har termin 2 september. Får bare håpe at alt går bra denne gangen.... Verdens beste julegave )))) Lykke til til dere andre også
Kjærlighet <3 Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer så mye til dere :-) Det er når en minst venter det at spiren sitter som regel :-)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 Når hadde du ikm? siden du testet på ettermiddagen?
Spira31 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2008 testet ca på IKM dagen, men litt usikker, husker ikke helt nøyaktig, tror siste førstedag av mensen var 28 november.... så tror terminen vil bli 6 september, men mulig noen dager før eller en etter.. forrige gang hadde jeg både lik mens og UL-termin (8 august), men jenta kom ikke før ti dager etterpå (ble satt i gang den niende dagen over pga mye forskjellig).. håper fødselen starter av seg selv denne gang..men det er jo lenge til enda;) hehe rart hvordan man tenker framover nå!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Gratulerer masse med spiren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå